חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

כל מה שרצית לדעת על מדפסות משרדיות

 

המדפסות המשרדיות הפכו לחלק בלתי נפרד מעולם העסקים המודרני. למעשה, כיום המדפסות משמשות אותנו לשורה של תפקידים אדמיניסטרטיביים: סריקה, צילום ופקס.

 

המדפסות המשרדיות הפכו לחלק בלתי נפרד מעולם העסקים המודרני. למעשה, כיום המדפסות משמשות אותנו לשורה של תפקידים אדמיניסטרטיביים: סריקה, צילום ופקס. בכתבה הבאה תוכלו למצוא סקירה של כל הדברים החשובים במדפסות המשרדיות המודרניות וכמה טיפים שיעזרו לכם לבחור במדפסת שמתאימה לצרכים הייחודים שלכם.

איזו מדפסת משרדית מתאימה לכם?

ניתן לחלק את המדפסות המשרדיות לשתי קבוצות עיקריות: מדפסות הזרקת הדיו ומדפסות הלייזר. מדפסות הזרקת הדיו נחשבות לאיכותיות יותר, אולם לחסכוניות פחות מאשר מדפסות הלייזר. מדפסות אלו מתאימות יותר למשרדי עיצוב אשר זקוקים לצבעים עמוקים יותר ולא יכולים להתפשר על איכות הגופן. לכל שאר המשרדים, מומלץ לבחור במדפסות הלייזר. הן חסכוניות באופן משמעותי ומתאימות למשרדים אשר זקוקים לכוח הדפסה של ממש.

חיבור המדפסת בעזרת האינטרנט או בעזרת כבלים

כיום כל מדפסת משרדית מהשורה הראשונה מתגאה במגוון של אפשרויות חיבור ומתממשקת בקלות עם ה WIFI המשרדי. לכן אסור לכם להתפשר על פחות מכך. זה אולי לא נראה לכם משמעותי בעת הקנייה, אבל תוספת זעומה תאפשר לכל עובד לשלוט על המדפסת ישירות מהלפטופ שלו. עניין קריטי כאשר מדובר במשרד בגודל בינוני ודרך נהדרת להפחית מהעומס הגדול על הצוות הפקידותי.

מותג – מי הן המחליפות של אוליבטי הישנה והטובה?

בשוק הישראלי תמצאו מגוון של מדפסות משרדיות איכותיות ולא מעט דגמים שיספקו מענה נהדר לכל תקציב.  Brother, HP ו – Samsung נחשבות לחברות האמינות והטובות ביותר בשוק ומציעות מבחר של דגמים שמתאימים לכל תקציב. העיצוב שלהן הוא סופר עדכני וגם המימדים שלהם כבר לא גדולים כמו בעבר. כך שניתן לומר שכל בחירה באחד מהמותגים האלו תעניק לכם פתרון איכותי ודקורטיבי לצרכי המשרד שלכם.

קצב הדפסה ויכולות טעינת הדפים

קצב ההדפסה ויכולת הטעינה של כל מדפסת משרדית עשוי להשפיע על התפוקה שלה ועל הקצב שבו המשרד שלכם יתנהל. באופן עקרוני, ניתן לומר שרצוי לרכוש מדפסת משרדית שלא תאלץ אתכם לחכות זמן רב מדי או להתעסק בתחזוקה שלה, אולם כדי לדעת שגורמים אלו משפיעים על המחיר הסופי.  עסקים קטנים יכולים להסתפק בברירת המחדל של כל המותגים הפופולאריים, חברות וארגונים גדולים עשויים למצוא מענה של ממש רק בדגמים היוקרתיים והחזקים יותר.

אחריות – אל תתפשרו על פחות ממה שמגיע לכם

ברכישה של מדפסת משרדית חשוב לשים לב לסוג האחריות שאתם מקבלים. מעבר לעובדה הידועה שככל שהאחריות ארוכה יותר כך המוצר צפוי להיות טוב יותר, מדפסות משרדיות רבות מאפשרות לכם ליהנות משירות תיקונים שמגיע עד לפתח המשרד. שירות שכזה עשוי לעזור לכם לצמצם את הזמן שבו המדפסת מושבתת בעת כל תקלה ולחסוך לכם לא מעט כסף. טכנאי מוסמך שיגיע עד לעסק שלכם יחסוך לכם בעלויות השינוע ויפתור חלק מהבעיות ישירות במשרד שלכם.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות