חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

איך בוחרים ארון אמבטיה?

 

החלטתם לשדרג את חדר הרחצה וגיליתם שלמעשה, יש לא מעט החלטות שתצטרכו לקבל. אחת המשמעותיות שבהן קשורה לבחירת הארון שלכם, והנה כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור את הארון המתאים לכם ביותר.

 

החלטתם לשדרג את חדר הרחצה וגיליתם שלמעשה, יש לא מעט החלטות שתצטרכו לקבל. אחת המשמעותיות שבהן קשורה לבחירת הארון שלכם, והנה כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור את הארון המתאים לכם ביותר.

 1 – מה הסטייל שלכם?

סביר להניח שיש לכם מושג כלשהו באשר לסטייל המועדף עליכם, ואתם יודעים לומר האם הסגנון המועדף עליכם הוא מודרני וחדשני או כפרי וקלאסי. אם אתם עדיין לא ממש בטוחים מה תעדיפו, אפשר ואף מומלץ לבחון קטלוגים ודוגמאות לעיצוב אמבטיות דרך האינטרנט. כך תוכלו לקבל השראה ולהחליט איזה סגנון מדבר אליכם יותר. בשלב הבא יהיה לכם כבר קצת יותר קל לחפש ארון אמבטיה כפרי וינטג’ שמתאים במדויק לטעם האישי שלכם ולעיצוב הכללי של האמבטיה החדשה, וגם תוכלו להתאים לו את כל הפרטים האחרים ברחבי החדר.

 2 – מה אתם צריכים?

אם אתם משפצים את חדר האמבטיה ביחידת ההורים או אם יש בבית חדר רחצה אחד שמיועד לכולם, ההבדל עשוי להיות משמעותי בכל הקשור לניצול השטח הקיים. ההחלטה הזו תשפיע על גודל הארונות, לדוגמה. אם החדר מיועד רק לכם, ואילו הילדים משתמשים בחדר רחצה אחר, ארון האמבטיה יכול להיות קטן יותר, וייתכן שמקלחת תהיה לכם נוחה יותר מאשר אמבטיה. מנגד, חלל המיועד לשימוש משותף של ההורים והילדים דורש תכנון מדויק יותר. ארון אמבטיה גדול יוכל להכיל גם את כל המגבות, כלי הרחצה ומוצרי ההיגיינה השונים.

 3 – מה מידות החדר?

אחד הנושאים הבסיסיים והחשובים ביותר הוא גודל החדר. אם אתם חולמים על אמבטיה גדולה, אולי אפילו על ג’קוזי מפנק, כדאי לוודא שיש לכם מספיק מקום בשביל זה. באופן דומה רצוי שכל פריט ריהוט, מהמקלחון ועד ארון האמבטיה והשירותים, כולם יקבלו את המקום הראוי להם בלי להעמיס על החדר יותר מדי. מנגד, גם ארון קטן מדי ייעלם בתוך שטח גדול מאוד. בפשטות, בדקו מראש מה הן מידות חדר הרחצה ונסו לחלק אותו בצורה נוחה והגיונית. שימו לב גם למרחק מדלת הכניסה או מדלת המקלחון, כדי שלא תמצאו את עצמכם פוגעים בארון היפה בכל פעם שאתם נכנסים להתקלח.

 הפריטים שעושים הבדל

לאחר שבחרתם את הסגנון המתאים לכם וגם וידאתם שיש לכם שטח המתאים לתכניות שלכם, שימו לב גם לפרטים הקטנים. אם העיצוב הכללי נקי ובצבעים רכים ועדינים, אפשר "לשבור" את המראה הנקי עם מוצרים בצבעים חזקים יותר. מסגרת הראי יכולה להיות שונה וייחודית, המתקנים המיועדים לסבון ולכלי הרחצה ישדרגו את מראה החדר כולו. חוץ מזה, כשהעיצוב הכללי נשלט על ידי צבעים ניטרליים, אפשר תמיד לשנות ולהפתיע בקלות רבה יותר, עם וילון אמבטיה חדש או שטיח אמבטיה מדליק. כך תשדרגו את חדר הרחצה מתי שרק תרצו, בעלות נמוכה הרבה יותר.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות