חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

עוצמה מודיעין גברה על פסגת זאב והתבססה בצמרת

 

חניכיו של אשר חגי ניצחו את הפועל ירושלים פסגת זאב בתוצאה 67:78. קבוצת נערים ב של המועדון גברה על אשקלון

 

 עוצמה מודיעין אירחה את הפועל ירושלים פסגת זאב בבית למשחק חשוב. הקבוצה משחקת בליגה א’ דרום, ואת העונה הקודמת סיימה ללא הפסדים. מאמן הקבוצה, אשר חגי טוען, שהשנה הליגה מאד צפופה, והשאיפה שלו היא להיות בצמרת הליגה. לדבריו, שלושת המשחקים הקרובים, הם החשובים בעונה.

 קבוצת הבוגרים של עוצמה מודיעין בעונת 2017/18 מורכבת ממספר שחקני רכש, כשלצדם משחקים 7 שחקנים שצמחו במועדון, חלקם עדיין שחקני נוער. ואלה שמות שחקני הקבוצה:

עודד יולזרי, הקפטן שהגיע בעונה שעברה, ארטיום קפול, ששיחק אף הוא בעונה החולפת, ואליהם הצטרפו השנה יוסי סביה, רע (ריי) סלטר, וכן דניאל (דני) בלנקי, ששיחק בעבר במועדון, אוהד מזרחי שצמח במועדון וסיים בשנה שעברה את כיתה י"ב וממשיך כעת לשחק, נועם עמי וגיא הרשקו, שצמחו במועדון ושחקו בו עד שסיימו תיכון, אלעד שינדלר שחקן הנוער, ועוד שני שחקנים מקבוצת הנוער, שהחל מהשנה משתלבים בקבוצה, עידו לופו ואיתי גנצמן.

 "השאיפה שלנו, היא שהבוגרים יהיו גם בוגרי מחלקת הנוער במועדון. לשם אנחנו מכוונים וכך אנחנו בונים את הליגה. מבחינתי, העובדה ששני שחקנים מהותיים משחקים שנה שנייה בקבוצת הבוגרים, ועוד שני שחקנים מהנוער משתלבים השנה, זו ההצלחה. הם יודעים שיש להם לאן להתקדם ולאיפה לצמוח, מספר אשר חגי.

 ועם זאת, הוא מצר על כך שהתקציב שלו מוגבל. "חסרים לנו עוד שני שחקנים. אם היה לנו עוד כסף, היינו בוודאות עולים ליגה, אבל נתמודד גם עם מה שיש."

 המשחקים הקרובים של הקבוצה הם החשובים ביותר עבורה, אחר שהמובילה, שדרות, הפסידה השבוע בפעם הראשונה בעונה, כעוצמה מודיעין וגוש עציון במאבק על המקום השני אחריה.

 המשחק האחרון של הבוגרים התקיים בבית מול הפועל ירושלים פסגת זאב. זו קבוצה שהפסידה מקסימום בהפרש של 5 נקודות, וכל המשחקים שלה היו צמודים.

עוצמה פתחה בחמישייה עם עודד יולזרי, ארטיום קפול, דניאל בלנקי, ריי סלטר ויוסי סביה. ירושלים הובילו לכל אורך הרבע הראשון בהפרשים קטנים של בין 4 ל-6 נקודות. הרבע הסתיים בתוצאה 15:19. הרבע השני התנהל בצורה דומה והסתיים ב-23:20 לעוצמה. במחצית 38:39 לפסגת זאב.

ברבע השלישי הייתה התנהלות דומה. לקראת הרבע האחרון עוצמה הוליכה ב-3 נקודות יתרון. הרבע הרביעי עוצמה הפגינה אגרסיביות ונחישות. התוצאה בסיום 67:78 לקבוצה ממודיעין.

 קלעים בולטים: ארטיום קפול 30 נקודות, דני בלנקי  15 נקודות. אשר חגי בסיום: "המשחק הזה ושני המשחקים הקרובים הם החשובים ביותר העונה, מבחינת ההמשכיות. המשחק הקרוב יתקיים השבוע נגד גוש עציון, וצפוי לנו משחק מאד קשה. שתי הקבוצות עם 2 הפסדים, ואנחנו נמצאים אתם במאבק על המקום השני אחרי שדרות".

ניצחון לנערים ב’ על אשקלון

נערים ב’ לאומית דרום של המאמן דביר שיינגורטן פגשו בבית את א.ס. אשקלון, הממוקמת במקום השלישי בליגה. ערב המחזור היו השחקנים ממודיעין מדורגים במקום 11 מתוך 13, כשמקומות 11 עד 13 מיועדים לרדת ליגה. הקבוצה של שיינגוטרן מורכבת מארבעה שחקנים מקבוצת ילדים לאומית ולומדים במסגרת פרויקט הכדורסל של תיכון עירוני א’ בעיר, ולצידם שחקנים נוספים מקבוצת ילדים מחוזית.

 שיינגורטן מספר, שלפני תחילת המשחק אסף את השחקנים שלו ואמר להם שאמנם אשקלון טובים, אבל למרות זאת, הם יכולים לנצח אותם בנקודה אחת. הוא התבדה, והשחקנים שלו ניצחו בארבע נקודות.

המשחק נפתח עם החמישייה נוה שני, איתי מלץ, רועי נוימן, עדו מנצ’ל ועומר דני.

הרבע הראשון הסתיים בתוצאה 11:17 לטובת אשקלון. הרבע השני הסתיים בתוצאה 35:27, כשהיתרון הוא של עוצמה. ברבע השלישי אשקלון חזרו למצב של נקודה אחת הפרש והתוצאה הגיעה ל-44:43.

שיינגורטן מיהר ליטול פסק זמן ומאז חניכיו שטפו את המגרש. כשהשעון הראה דקה וחצי לסיום, עוצמה הובילה בהפרש של 4 נקודות, ואשקלון עשו ריצה של 5:0 והוליכו 68:67. במהלך הרבע, עומר דני דייק ב-9 מתוך 10 זריקות העונשין שלו. עידו מנצ’ל קלע שלשה שהפכה את התוצאה ל-70:68. בהתקפת הנגד של אשקלון, רועי נוימן חטף את הכדור, רץ למתפרצת וקלע שתי נקודות נוספות, שהכריעו את המשחק.

בסיום 68:72 לעוצמה מודיעין. בשבוע הבא צפוי לעוצמה משחק חוץ קשה נגד מכבי גן יבנה, כשניצחון יכול להעלות אותה עד למקום השמיני.

 קלעים בולטים: עידו מנצ’ל 26 נק’, עומר דני 18 נק’, רועי נוימן 12 נק’, איתי מלץ 6 נק’. רועי גזית לא שיחק עקב פציעה.

נערים ב’ עוצמה

תוצאות משחקי קבוצות מועדון עוצמה בשבטע באחרון של 2017

בוגרים ליגה א’ אשר נצחון ביתי על הפועל ירושלים פסגת זאב 78:67

בוגרות ארצית רוני הפסד חוץ לאס"א באר שבע 49:30

בוגרות ליגה א’ שגיא נצחון ביתי על מכבי גדרה 54:45

בוגרות ליגה א’ שגיא הפסד חוץ למכבי שדרות 46:35

נוער לאומית אשר הפסד חוץ למכבי רחובות 47:39

נוער מחוזית מיכאל הפסד בית לאליצור גוש עציון 74:62

נערים א’ לאומית שלומי הפסד חוץ למכבי הוד השרון 76:74

נערים ב’ לאומית דביר נצחון ביתי על א.ס אשקלון 72:68

ילדות/נערות ב’ שגיא נצחון ביתי על מכבי גדרה 48:39

ילדות רז הפסד חוץ לאס"א ירושלים 70:25

ילדים א’ לאומית "ניצת הדובדבן" דביר נצחון חוץ על מכבי ת"א מכבים רעות 71:62

ילדים א’ מחוזית מיכאל נצחון ביתי על הפועל גזר 70:67

ילדים ב’ רז הפסד ביתי לכפר האורנים 58:56

ילדים ב’ יאיר נצחון ביתי על הפועל גזר 46:40

ילדים ב’ יאיר נצחון חוץ על אליצור חשמונאים 54:38

קטסל א’ מיכאל נצחון חוץ על כפר האורנים 49:23

קטסל א’ אלדד הפסד חוץ להפועל גזר 42:35

קטסל א’ אלדד נצחון ביתי על מכבי ת"א מכבים רעות 53:36

קטסל ב’ יאיר נצחון בית על קטסל ב’ אורי 52:40

קטסל ב’ ניק נצחון חוץ על כפר האורנים 71:19

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות