חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

ללכת על נקי – כך תבריקו את הריצוף

 

רצפה נקייה משפיעה על מראה הבית כולו, וכשהריצוף שלנו נראה מיושן ושחוק נדמה שגם אם נצחצח אותו היטב הוא עדיין ייראה מלוכלך. 

 

רצפה נקייה משפיעה על מראה הבית כולו, וכשהריצוף שלנו נראה מיושן ושחוק נדמה שגם אם נצחצח אותו היטב הוא עדיין ייראה מלוכלך. אל דאגה, אתם ממש לא חייבים להחליף את הריצוף שלכם. במקום להשקיע לא מעט כסף על אריחים חדשים, לבזבז את הזמן בבחירת הצבע או הדגם האידאלי ולהתמודד עם הרעש והאבק בזמן ההתקנה, אתם רק צריכים לבצע פוליש. איך? התשובה לפניכם.

 לצחצח את ריצוף השיש

אין ספק שהבחירה בשיש לריצוף הבית או המשרד היא בחירה מצוינת, בעיקר משום שהיא מספקת מראה יוקרתי ונעים מאוד. השיש נחשב גם לחומר גלם חזק ויציב שילווה אתכם במשך שנים, אבל זה לא אומר שלא תצטרכו לרענן אותו מדי פעם. לא מעט אנשים בוחרים להשתמש בחומרי ניקוי חזקים מאוד, כאלה שמבוססים על חומצה, אבל בפועל זו דרך טובה להשיג את התוצאה ההפוכה ולהסב יותר נזק מאשר תועלת. ניקוי מרצפות שיש מחייב שימוש בחומרים מתאימים כדי שלא תפגעו בריצוף שלכם וכדי שתוכלו להמשיך ליהנות ממנו ומהמראה המבריק שלו. כדי להימנע מטעויות ולחסוך את זמן הקרצוף הצפוי לכם, בהחלט רצוי להיעזר בגורם מקצועי.

 חברת פוליש – מה היא עושה?

אם בחרתם לפנות לגורם מקצועי אפשר רק להניח שחשובה לכם איכות העבודה, וזו חשיבה נכונה בהחלט. חברת פוליש מקצועית תדע לבחור את השיטה המתאימה ביותר לריצוף שלכם וגם תקפיד לבצע את מלאכת הפוליש בצורה טובה ומדויקת. היתרון המרכזי של שיטות הפוליש השונות הוא שהן כוללות גם שכבת הגנה שמבטיחה לכם תוצאה טובה לא רק עכשיו, אלא גם בהמשך. פוליש קריסטל עשוי להיות אידאלי עבורכם ויש לו גם תוחלת חיים ארוכה יותר, בעוד פוליש וקס מבריק את האריחים אבל מחזיק מעמד קצת פחות. הבחירה תלויה בכם.

 שאני אקרצף?

אז נכון, אתם יכולים לנסות לעשות את זה לבד. יש לא מעט חומרי ניקוי טובים יותר או פחות, וגם שיטות שאפשר לכנות תחת השם המחייב "תרופות סבתא". תהא השיטה שבה תבחרו אשר תהא, חברת פוליש מקצועית פשוט חוסכת זמן ואנרגיות. כדי שהריצוף שלכם באמת ייראה מבריק יש לכם שתי אפשרויות: לקרצף את האריחים היטב בכוחות עצמכם או לתת לגורם מקצועי לעשות את זה עם מכונת פוליש מתאימה, בזמן קצר יותר ובלי כאבי גב רגע אחרי שהפעולה נגמרת והברק חוזר לאריחים היפים שלכם.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות