חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

ארבע בראש: ניצחון רביעי רצוף לעירוני מודיעין

 

קבוצתו של דני רודיטי במומנטום מצוין בליגה. הנוער הפתיע את קטמון בגביע ובנות מודיעין עושות חיל בכדורגל, עוצמה הפסידה למוליכה בכדורסל

 

עירוני מודיעין חיכתה למושיע שיגאל אותה מיסוריה בתחתית, ונדמה שמצאה אותו בדמותו של מאמנה הישן-חדש, דני רודיטי. מאז שחזר לעמוד על הקווים בעירוני מודיעין הקבוצה לא עוצרת ואחרי ניצחון החוץ בגבעת זאב (שישי) 0:1, טיפסה הקבוצה עד המקום ה-7. אם עד לפני כחודשיים הייתה מודיעין מסובכת בירכתי הטבלה, כשבתווך נפרדו שם מהמאמן, שרון חיטמן, הרי שכעת, בתום המחזור ה-10, בקבוצה יכולים לפנטז על שחזור ההעפלה למשחקי הפלייאוף מהעונה הקודמת.

רז מזרחי, עם שערו השני בליגה בדקה ה-54, הקנה לעירוני מודיעין את 3 נקודות החוץ היקרות כדי להמשיך במומנטום החיובי עם ניצחון רביעי ברצף. בשישי הקרוב תארח עירוני מודיעין את עירוני בית שמש הלפני אחרונה, במה שעשוי להיות הניצחון ה-5 ברצף במטרה להידבק לחבורת הצמרת. 

המאמן, דני רודיטי, סיכם את הניצחון: "לשחק בגבעת זאב תמיד היה סוג של חוויה. המון היסטוריה בין המועדונים, כשאני באופן אישי  רוכש המון כבוד לאנשים שם. תנאי המגרש שם מקשים על קיום משחק רגיל. בדקות מסוימות הצלחנו לשחק מעט כדורגל, אבל יפה זה לא היה. לחבר’ה יש לב ענק ונשמה ואני מאוד שמח על התוצאה".

 הפתעה בנוער

קבוצת הנוער של עירוני מודיעין גברה על הפועל קטמון מהליגה הלאומית 2:3 במסגרת משחקי גביע המדינה ע"ש אבי רן, שנערכו בסוף השבוע האחרון. הקבוצה הצעירה ממודיעין אירחה ביום ו’ האחרון את הירושלמים מהליגה הלאומית מחוז דרום, זאת לאחר שגברו בסיבוב הקודם על מכבי בת ים. עירוני מודיעין לא נבהלה מהיריבה הבכירה וכבר הובילה 0:3 מהמם, מצמד שערים של שחק בן שבת ושער נוסף של עידן נבט. קטמון צימקה לקראת סיום המחצית ולחצה לאורך המחצית השנייה, אולם הצליחה לכבוש את השני רק סמוך לסיום, הפסידה והודחה. עירוני מודיעין ממשיכה להיות הסינדרלה של הגביע.

הפסד שני לעוצמה

עוצמה מודיעין, שהעפילה לראשונה לליגה א’, חווה על בשרה כי הליגה הזו היא לא הטיול של הליגה הרביעית, ממנה עלתה בסטייל. אחרי שניצחה לפני כשבועיים את הפועל באר טוביה, נחלה עוצמה הפסד למוליכת הטבלה, מכבי שדרות 63:53. ביום ג’ תפגוש עוצמה את אס"א ירושלים למשחק שעשוי לקבוע לאן פני הקבוצה, שהצהירה בתחילת עונה כי ברצונה להיאבק על ההעפלה לארצית. בהמשך תפגוש עוצמה את מכבי דימונה מהתחתית, כך שצמד המשחקים הקרוב הוא בהחלט הגרלה נוחה על הנייר עבור המודיעינים על מנת להתברג בצמרת הגבוהה.

כדורגל נשים

בנות עירוני ממשיכות בקו ההצלחה לאחר ניצחון רביעי ברצף, כשהן מדורגות במקום הראשון בטבלת הליגה הארצית. במחזור האחרון גברו הבנות על אס"א טכניון מצמד שערים של ורדין קדר בדקות 24 ו-28, במשחק שנערך באצטדיון במודיעין. בעוד כשבועיים תארח הקבוצה את מכבי בנות אור עקיבא לסוג של משחק עונה כבר במחזור ה-5. אור עקיבא מדורגת במקום ה-2 עם אותו מספר נקודות כמו המוליכות ממודיעין.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות