חיפוש

 

 
לדף הבית >>     כלכלה עסקים וקריירה >>

האם ניסיון בגרפיקה או צילום בצבא עוזר בהמשך / אפרת פלאט

 

אלה תושבת מודיעין שאלה: ”האם ניסיון צבאי בתחום הגרפיקה או הצילום עוזר להתקבל למוסדות הלימוד? לאיזה כיוונים כדאי ללכת עם התחומים האלה לתעסוקה מכניסה ומעניינת?” לתשובתה של אפרת פלאט, מאמנת קריירה ותעסוקה, כנסו.

 

גרפיקה וצילום בצבא

 

השואלת, אלה ממודיעין

האם ניסיון צבאי בתחום הגרפיקה או הצילום עוזר להתקבל למוסדות הלימוד? לאיזה כיוונים כדאי ללכת עם התחומים האלה לתעסוקה מכניסה ומעניינת?"

 

תשובת המומחית:

שלום אלה,

שאלת שאלה מאוד רחבה... אנסה להשיב כמיטב יכולתי. לגבי לימודים, בדרך כלל יש יתרון למי שמגיע עם ניסיון עיצובי או אומנותי למקצועות העיצוב השונים, מכיוון שברוב המסלולים יבקשו לראות תיק עבודות, שמוכיח יכולת ברמה כזו או אחרת. כך שהניסיון הצבאי שלך יכול להיות יתרון עבורך מהבחינה הזו. בכל מקרה, לרוב תתבקשי להגיע לימי מיון ולהציג יכולות אז אם זה הכיוון שלך - כדאי כבר להתחיל לרכז תיק עבודות איתו את יכולה לצאת לדרך. 

לגבי תעסוקה מכניסה ומעניינת - אלו הם מושגים מאוד מופשטים... חשוב שתבדקי עם עצמך מה הכיוון שלך, מה מעניין אותך, מה סביבת העבודה שטובה ורצויה עבורך ועוד... את יכולה ללכת לכיוון של משרדי פירסום, להיות מעצבת גרפית, צלמת במגוון פורמטים (אירועים, הריון ולידה ועוד ועוד...) ואפשר לקחת את הכישרון בתחום ולבטא אותו בעבודה טיפולית עם אוכלוסיות שונות - כמו פוטותרפיה, תרפיה באומנות וכיו"ב.

כמו שאת מבינה, האפשרויות הן רבות ומגוונות. ההצעה שלי היא להתחיל את החיפוש מבפנים החוצה. כלומר, לא לחפש מה יש ואז מה מתחבר אלייך, אלא קודם להקדיש זמן ומחשבה לבירור מה נכון ומתאים עבורך, תואם את עולם הערכים והשאיפות שלך מחייך - ואז לבחון באילו דרכים ניתן לבטא את זה במציאות. באופן זה תוכלי לקבל החלטה ברורה ושלמה יותר - מה ללמוד ולאן פנייך מועדות.

בהצלחה רבה,

ואני כאן בשבילך אם יש שאלות נוספות 

אפרת פלאט - אימון קריירה ותעסוקה

 https://www.facebook.com/efrat.platt?fref=ts

נייד: 0542326870

 

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות