חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

איבר קטן – מה ניתן לעשות?

 

גברים רבים מעוניינים להגדיל את איבר המין שלהם גם בגלל הלחץ החברתי והניסיון לעמוד בציפיות שיספקו את הפרטנרים שלהם וגם בגלל שיש להם איבר מין קטן מהממוצע.

 

גברים רבים מעוניינים להגדיל את איבר המין שלהם גם בגלל הלחץ החברתי והניסיון לעמוד בציפיות שיספקו את הפרטנרים שלהם וגם בגלל שיש להם איבר מין קטן מהממוצע. בעבר כמעט ולא היו פתרונות להגדלה של איבר המין אך כיום, כפי שיש פתרונות להגדלת חזה וישבן אצל נשים, ניתן גם להגדיל את הפין באמצעים שונים. אחד האמצעים הפופולאריים ביותר הוא מכשיר אנדרו פינס שנחשב לפתרון מצוין עבור הגדלת פין, אליו מצרפים פתרונות אחרים כמו פתרון כירורגי.

אנדרו פינס – להגדיל את הפין בדרך הטובה ביותר

אנדרו פינס הינו מכשיר מהפכני שמיועד לשימוש עצמאי וביתי ומאפשר להגדיל את איבר המין בצורה משמעותית. למעשה מדובר בהארכת האיבר עד 4 ס"מ ובהגדלה של 1.6 ס"מ בהיקף איבר המין. מדובר במספרים משמעותיים כאשר מדובר באיבר המין וללא ספק מכשיר אנדרו פינס מאפשר להשיג שינוי משמעותי למי שרוצה להגדיל את הפין שלו. המכשיר נחשב לפופולארי מאוד בקרב גברים בעולם שמעידים על שיפור בביצועים בזמן יחסי המין וגם בתחושת הביטחון העצמי, שיכולה להיפגם עקב איבר מין קטן.

כמו כן מכשיר אנדרו פינס יכול לסייע גם ביישור הפין למי שסובל מנטייה קלה של האיבר הצידה. מכשיר אנדרו פינס מגיע עם הוראות מדויקות ויש להקפיד עליהן על מנת לקבל תוצאות מקסימליות מהכשיר. למעשה המכשיר מאפשר הגדלת איבר המין בדרך טבעית, ללא התערבות פולשנית שנחשבת לאופציה פחות מומלצת בכל מה שנוגע להגדלת הפין. כמו כן מכשיר אנדרו פינס יכול לסייע גם בבעיות זקפה, גמירה מהירה, אין אונות ועוד מספר בעיות נפוצות בקרב גברים שסובלים מחוסר ביטחון במהלך קיום יחסי מין.

פתרון כירורגי להגדלת איבר המין הזכרי

הפתרון הכירורגי להגדלת הפין הוא פחות מומלץ משום שהוא פולשני ואינו הכרחי מבחינה רפואית. עם זאת, כל גם כל הניתוחים הקוסמטיים ובעוד שהגדלת חזה מתאפשרת ללא צורך רפואי, כך גם ניתוח להגדלת הפין יכול להיעשות באם המטופל מעוניין בכך. בהליך הניתוחי מתבצע ניתוק של אחת מהרצועות המחברות את איבר המין אל האגן, באופן שיגרום לפין להתרחק מהגוף ולהיות ארוך יותר. חשוב לציין כי לא תמיד ניתן לבצע את ההליך הכירורגי הזה, מכיוון שהוא מיועד רק למי שיש לו איבר מין מאוד קטן.

בנוסף להארכת הפין יש צורך לעיתים לבצע גם עיבוי פין. עיבוי הפין יכול להתבצע על ידי הזרקת שומן עצמית כפי שקורה בניתוחים פלסטיים בכל מיני מקומות בגוך האישה. השומן להשתלה נלקח מגוו של המטופל ומוזרק אל איבר המין שלו על מנת לעבות אותו. התהליך נחשב לבטוח יחסית מכיוון שחומר העיבוי מגיע מהגוף של המטופל אך יש צורך בהרדמה מלאה ברוב המקרים וסיכון להצטלקות הפין לאחר ספיגת השומן בגוף. על כן, האופציה הכירורגית של הגדלת איבר המין הזכרי לא תמיד תהיה האופציה המועדפת אך חשוב לדעת שהיא קיימת ואפשרית למי שמעוניין בכך.

 מהם אביזרי המין הנמכרים ביותר בחנויות סקס?

אביזרי מין נחשבים למוצר חובה כמעט בכל בית, בין אם מדובר על זוג נשוי ובין אם מדובר על גברים ונשים רווקים. כיום, בניגוד לעבר, יש מגוון רחב של אביזרי מין וניתן למצוא הרבה אפשרויות להגברת הגירוי העצמי ולשדרוג יחסי המין. אם כך, מהם אביזרי המים הנמכרים ביותר בחנויות סקס ואלה שחייבים להימצא אצלכם בבית?

פלשלייט – לעינוג מקסימלי של הגבר

פלשלייט הנו מוצר סקס מהפכני וחדשני שמאפשר חווית אוננות גברית מרחיקת לכת. הפלשלייט נחשב לאחד מאביזרי הסקס הפופולאריים ביותר בחנויות סקס והוא מאפשר לגבר ליהנות מאוננות מוגברות ומגירוי משמעותי. מדובר על מכשיר דמוי פנס שמדמה איבר מין נקבי ומאפשר להעצים את חווית האוננות בדומה לרוקט פוקט אצל נשים.

יש כל מיני סוגים של פלשלייט המיועדים לגירוי מקסימלי של איבר המין הזכרי. הפלשלייט יכול להתאים לכל מי שרוצה לענג את עצמו ויכול להתאים גם לאביזר מין שמשדרג את יחסי המין בין הגבר לבת זוגתו או בין הגבר לבן זוגו – ניתן אף לעשות שימוש זוגי בפלשלייט ולחלוק את חוויות העינוג העצמי באמצעותו.

דילדו – אביזר סקס פופולארי לנשים ולגברים

הדילדו הוא אחד מאביזרי המין הפופולאריים ביותר שנמכרים בחנויות סקס. הדילדו הוא למעשה חיקוי מאוד מוצלח של איבר המין הזכרי והוא מאפשר חדירה אל הנרתיק ואל פי הטבעת אצל גברים ונשים. את הדילדו ניתן להדביק על משטחים שונים וכל ליהנות מאפשרויות חדירה שונות ומתנוחות מגוונות, בין אם מדובר על שימוש עצמי או על שימוש זוגי. הדילדואים מתאימים גם לגבר וגם לאישה, ולכל סוג של יחסי מין בין גברים לגברים או נשים לנשים. הדילדו מגיע במגוון של גדלים, צורות וצבעים ויש כאלה שאפילו משודרגים יותר ומגיעים על גירוי חיצוני לדגדגן ועם שליטה חיצונית שך שלט רחוק.

ויברטור – מגוון של סוגים ואפשרויות

ויברטורים נחשבים לאחד מהמוצרים הנמכרים ביותר בחנויות סקס בארץ ובעולם ומאפשרים חווית עינוג משותפת ופרטית במגוון סוגים ואפשרויות. ויברטור הוא למעשה חיקוי מוצלח לאיבר המין הזכרי והייחוד שלו טמון בעובדה שהוא רוטט בדרגות שונות ובעוצמות משתנות. כיום ניתן למצוא מגוון רחב של סוגי ויברטורים כמו ויברטורים שמותאמים גם לדגדגן ולנקודת הג’י, ויברטורים עם תוספת של גירוי אנאלי, ויברטורים שמיועדים לחדירה אנאלית וויברטורים שנשלטים מרחוק על ידי שלט חיצוני. כמו כן ניתן למצוא ויברטורים עם אשכים ויברטורים לערמונית של הגבר וויברטורים בטקסטורות שונות להגברת הגירוי הפנימי.

רוקט פוקט – מוצר חובה לכל אישה

הרוקט פוקט נחשב לחברה הטובה ביותר של האישה בכל מה שנוגע אל גירוי עצמאי וחווית אוננות וגם לחוויה זוגית. הרוקט פוקט נועד לשימוש חיצוני ומאפשר גירוי של האישה בצורה שמותאמת לאנטומיה שלה באופן שמציע גירוי קבוע בעוצמה קבועה של רטט על אזור הדגדגן. באמצעות רוקט פוקט יכולה גם האישה להתגרות בקלות וגם הגבר יכול ליהנות מהרטט בסמיכות לאיבר המין שלו.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות