חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

מירוץ מודיעין: לא הכל מרוצים

 

למרות החגיגה הספורטיבית לא מעט טרוניות נשמעו מצד תושבי העיר, שטענו כי האירוע פגע בהם קשות וגרם לפקקים ואיחורים משמעותיים/  העיריה בתגובה: ”מנהלי מוסדות החינוך בכל העיר קיבלו הודעות ובהן מידע על החסימות ודרכי ההגעה החלופיות”

 

מרוץ מודיעין ה-13 נערך בסוף השבו החולף בהשתתפות כ-5,000 רצים מכל הגילאים ובהשתתפות ראש העיר, חיים ביבס. באגף הספורט בעיריית מודיעין ציינו לטובה את היענות בתי הספר בעיר , בראשם ביה"ס אבני חן. יחד עם זאת, לא הכל ורוד.  נכון, גם במירוץ בת"א נחסמה חצי עיר ובעצם כל ארוע מסוג זה יוצר אי נעימויות, איחורים ועיכובים, אבל כל זה לא ניחם את מי שנתקע בבוקר שישי, ואת זאת ניתן היה לחוש היטב ברשתות החברתיות,  אם כי, היו שם תגובות מכל הסוגים, אך כמו תמיד בולטים אלה שסבלו. הגיוני.

בעלת גנים  (פרטיים) סיפרה ל"עיתונט": גננת שלי שגרה בעמק החולה הצליחה להגיע לגן רק אחרי שעה ורבע, כשבד"כ לוקח לה רבע שעה להגיע. גם עובדות נוספות שגרות מחוץ למודיעין מכיוון לטרון לא הצליחו להיכנס. לא ראיתי איזשהן התראות מיוחדות לקראת האירוע מבחינת הכוונות תנועה. לדעתי ולדעת הורים נוספים, חצי המרתון, שנערך לראשונה, הוא שיצר את מירב הבעיות".

אותה בעלת גנים ציינה כי נאלצה לפתוח את הגנים באיחורים של עד חצי שעה, וכי ההורים התמרמרו בצדק, כי יום שישי זה היום החופשי שלהם. "אני מפרגנת לספורט והכי בעד, אבל רצוי היה לקיים את האירוע לפחות בשמונה בבוקר, או שיסגרו מסגרות חינוך", ציינה אותה בעלת גנים

לדבריה, גננת נוספת ממכבים בגן חובה איחרה ב-20 דקות, והסייעת בגן נותרה לבד. ברשתות החברתיות, כאמור, נכתבו לא מעט פוסטים של הורים מתוסכלים.

מדוברות עיריית מודיעין, מכבים-רעות נמסר בתגובה: "בדומה למרוצי כביש שהתקיימו בשבוע שעבר בחיפה ובתל אביב גם במודיעין מכבים רעות נחסמו, לשעות ספורות, מספר כבישים לתנועת רכבים ובמהלך המרוץ נוצרו עומסי תנועה, והרכבים הופנו לדרכים חלופיות. כחלק מההכנות למרוץ פרסמה העירייה את סגירות הכבישים באתר העירייה, בדף הפייסבוק שלה, בעלון האינטרנטי שלה, בהודעות קוליות ובעמודי הפרסום של המקומונים. בנוסף תושבים המתגוררים ברחובות שהיו מיועדים להיחסם קיבלו הודעה בתיבות הדואר.

כמו כן, מנהלי מוסדות החינוך בכל העיר קיבלו הודעות ובהן מידע על החסימות ודרכי ההגעה החלופיות. בנוסף, נעשה שיתוף פעולה עם היישומון WAZE. מארגני המרוץ, יחד עם מחלקת הביטחון ומשטרת מודיעין יקיימו ישיבת סיכום על מנת לגבש לקחים ומסקנות לקראת המרוץ שיתקיים בשנה הבאה."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות