חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

הכול על בחירתו של עורך דין פינוי בינוי

 

בכל הארץ אנחנו שומעים על פרויקטים שונים של פינוי בינוי ותמיד תוהים: מתי זה יגיע אלינו והאם באמת נוכל להרוויח מהעניין הזה כל כך הרבה? 

 

בכל הארץ אנחנו שומעים על פרויקטים שונים של פינוי בינוי ותמיד תוהים: מתי זה יגיע אלינו והאם באמת נוכל להרוויח מהעניין הזה כל כך הרבה? השאלות הללו לא פשוטות ומעסיקות רבים כי לא אחת הפוטנציאל הטמון בעניין הזה הוא רב. מה שלא כולם עוצרים לחשוב עליו, זה שגם בפרויקט הכי זוהר ומכניס שקיים יש הרבה עניינים של חוזים וענייני משפטיים שצריך לטפל בהם בצורה נכונה. לכן, אם גם אתם עומדים להיות חלק מפרויקט כזה כדאי שתחפשו עוד היום עורך דין פינוי בינוי שיוכל ללוות אתכם נאמנה. עורך דין לענייני פינוי בינוי יוכל לסייע לכם יותר ממה שאתם חושבים, אז למה אתם מחכים?

מה חשוב לבדוק לגבי כל עורך דין פינוי בינוי שיכול להיות רלוונטי?

לבחור עורך דין לענייני פינוי בינוי זה לבחור עורך דין שכל הדיירים צריכים להסכים עליו, מה שאומר שהבחירה לא פשוטה. כל אחד מאיתנו מכיר לפחות עורך דין אחד שיוכל לסייע לו אך לא תמיד כדאי לבחור את עוה"ד שלנו בהתאם להיכרות בלבד. הפרמטרים הנכונים לבחירתו של עורך דין פינוי בינוי הם:

  1. השאלה האם מדובר על איש מקצוע מנוסה
  2. השאלה האם הלקוחות האחרים ממליצים עליו בחום
  3. השאלה האם מדובר על עו"ד שיהיה כמה שיותר זמין ואדיב ללקוחות שלו

אתם עומדים לשלם לא מעט כסף על שירותיו של עוה"ד ולכן כדאי לעשות מחקר כמה שיותר מעמיק לגביו כדי להבטיח שאתם במקום הנכון.

כמה עולים שירותי עו"ד בתחום כזה?

ככל שהפרויקט מורכב ומסובך יותר כך גם שכר הטרחה שיגבה מכם עורך דין לענייני פינוי ובינוי יהיה גבוה יותר. מצד שני, זה עדיין לא אומר שאתם צריכים להסכים לשלם מחירים מופקעים ויש מקום לקבל מספר הצעות מחיר מכמה עורכי דין מובילים. עורך דין פינוי בינוי מוצלח הוא לא תמיד אותו אדם שיגבה מכם מחירים מופקעים כי לא תמיד חייב להיות קשר בין המקצועיות ובין שכר הטרחה שדורשים המומחים בתחום.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות