חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חינוך >>

גן כלנית - ההורים עמדו על שלהם, הגננת הוחלפה

 

העמידה הנחרצת של הגננת של גן כלנית מול ההורים, נסתיימה אחרי מאבק שנפתח לפני למעלה מחודש. ממחר, הילדים שבים לגן, הגננת דוקא לא. סגן ראש העיר מוי לוי: ”אני שמח לבשר שבאמצעות מאמץ משותף של כל הגורמים, הנושא נפתר והילדים יחזרו מחר לגן”. משרד החינוך מאשר.

 

בערב חג הסוכות, פירסמנו כאן ידיעה : "גן כלנית: ממחר, שביתה עד הודעה חדשה"החג נכנס ויצא, ההורים התעקשו שהגננת תוחלף ואילו זו התעקשה והכל המתינו מי ינצח בכיפוף ידיים זה שרק פגע בילדים וגם בהורים שנאלצו לשבות מעבודה כדי להישאר עם הילדים בבית. עד כדי כך זה היה חשוב להם

מי צודק וכמה אחרי חודש מאז החל המאבק, ממש כבר לא משנה ואולם התוצאה מסבירה שעם עשרות הורים נחרצים לא מתווכחים. היום בתגובה לשאלת "עיתונט", הודיע סגן ראש העיר מויש לוי, על סיום הסכסוך בניצחון ההורים, והגננת כניראה ויתרה והסכימה להצעת פשרה כלשהיא של משרד החינוך.

מויש לוי סגן ראש העיר: "מדובר בנושא מורכב, שכן הגננת אינה עובדת שלנו, אלא של משרד החינוך. יחד עם זאת, אני שמח לבשר שבאמצעות מאמץ משותף של כל הגורמים, הנושא נפתר והילדים יחזרו מחר לגן. באשר הגננת עוזבת את הגן ומחר תהיה גננת אחרת".

דובר משרד החינוך מחוז ירושלים שאולי פאר: "אפשר לבשר שממחר גננת חדשה לגן כלנית"

 

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות