חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

בעיריה מרוצים מדו”ח משרד הפנים

 

דו”ח משרד הפנים לשנת 2016 מצטרף לדו”חות משנים קודמות, בהם לא נמצאו בעבודת העירייה כל ליקויים מהותיים ומהווה הכרה באיכות וטיב עבודת העירייה בכלל והגזברות בפרט

 

בעיריה מרוצים מדו"ח משרד הפנים : "לא נמצאו ליקויים מהותיים בדו"ח  משרד הפנים על עיריית מודיעין". 

כידוע, נוהל זה נערך כבכל שנה כאשר משרד הפנים מקיים תהליך ביקורת על התנהלותה הכספית והתפקודית של העירייה באמצעות רו"ח שמונה מטעמו.

הביקורת שבוצעה על פעילות העירייה בשנת 2016 אל מול גזברות העירייה במהלך החודשים האחרונים העלתה את ממצאיה בפני ראש העיר והוצגה בוועדת הביקורת של העירייה.ממצאי הדו"ח בעירייה ציינו כי דו"ח משרד הפנים לשנת 2016 מצטרף לדו"חות משנים קודמות, בהם לא נמצאו בעבודת העירייה כל ליקויים מהותיים ומהווה הכרה באיכות וטיב עבודת העירייה בכלל והגזברות בפרט.

מהדו"ח עולות 2 הערות בלבד. ההערה הראשונה היא כלפי חלק מוועדות המועצה השונות שלטענת הביקורת לא התכנסו לפחות 4 פעמים בשנת 2016 והערה שנייה, על כך שלא נפתח חשבון בנק נפרד לכל תקציב פיתוח. בישיבת המועצה הסב ראש העיר חיים ביבס את תשומת לבם של יושבי הראש של הוועדות שצוינו בדו"ח וביקש מהם להקפיד על כינוס הוועדות שבראשותם הם עומדים.

באשר להערה השנייה, ציין ראש העיר שאי פתיחת חשבון הבנק היא הערה המופיעה בכל הרשויות ואינה מותאמת למציאות הנוכחית. ביבס ציין כי משרד הפנים פועל להסרת הדרישה לקראת דוח הביקורת הבא.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות