חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חינוך >>

פתיחת שנת הלימודים תשע”ח

 

ביום שישי האחרון, אחד בספטמבר בשעה שמונה בבוקר, החלו 27,796 תלמידים את שנת הלימודים תשע”ח בכל אחד מ-13 בתי הספר העל יסודיים, 29 בתי הספר היסודיים ו-170 גני החובה, הטרום חובה והחינוך המיוחד.

 

ביום שישי האחרון, אחד בספטמבר בשעה שמונה בבוקר, החלו 27,796 תלמידים את שנת הלימודים תשע"ח בכל אחד מ-13 בתי הספר העל יסודיים, 29 בתי הספר היסודיים ו-170 גני החובה, הטרום חובה והחינוך המיוחד.

 גם השנה, כמו בכל שנה, פתח את היום ראש העיר, חיים ביבס, בסיור בכמה מוסדות חינוך בעיר, שבחלקם נחנכו מבנים חדשים: בית הספר היסודי החדש "ענבלים" שבשכונת הציפורים, "אריאל" שבשכונת מוריה, עירוני ה’ שבשכונת אבני חן, "האלה" שבשכונת הכרמים ו"גוונים" שבשכונת הנביאים. לסיור התלוו סמנכ"ל משרד החינוך, תמיר בן משה, סגני ראש העיר מויש לוי, המחזיק בתיק החינוך, ואילן יאיר בן סעדון, נבחרי ציבור, יו"ר הנהגת ההורים העירונית, אמציה דויטש, מנכ"ל העירייה, יורם כרמון, ראש מינהל החינוך, בתיה שוכן-אורבוך, ומנהלי אגפים נוספים.

 היום החל בטקס פתיחת שנת הלימודים, שנערך בבית הספר "ענבלים" שבשכונת הציפורים, בית ספר אשר החל את שנתו הראשונה עם 77 תלמידים משכבות א’-ד’. בטקס הזמינה המנהלת רויטל ישראל את כל אחת ממחנכות הכיתות לצעוד ביחד עם התלמידים דרך שער בלונים, כאשר לבסוף הם הפריחו לשמיים בלונים לבנים, כסימן לצמיחה ופריחה. בטקס זה איחל ביבס לתלמידים ולמורים שנת לימודים פורייה ומוצלחת, והזכיר לנוכחים שבמודיעין מכבים רעות עומד נושא החינוך במקום הראשון, דבר שמוביל את המערכת החינוך העירונית להיות אחת מהמובילות בארץ. כמיטב המסורת, גם השנה חולקו בקבוקי מים לתלמידי בית הספר החדשים על ידי ראש העיר ומנכ"לית תאגיד המים מי מודיעין, טל אוחנה, במטרה לעודד את הילדים לשתות מים במהלך יום הלימודים, ולאחריו, דבר שיתרום לשמירה על בריאותם. בשאר בתי הספר בעיר חולקו הבקבוקים לתלמידי כיתות א’ על ידי צוות בית הספר.

 משם, המשיך הסיור לארבעת גני הילדים החדשים שבשכונת הציפורים, שממוקמים בסמיכות לבית הספר, שם נפגש ביבס עם ילדי השכונה החדשים ועם הגננות, העניק ספרים ואיחל בהצלחה. בהמשך היום, הגיע ביבס גם לבתי הספר "אריאל" ועירוני ה’, בו נפתח השנה המבנה השלישי והאחרון והאודיטוריום, ולאחר מכן גם ל"האלה", שם חנך את המבנה החדש, שמכיל שבע כיתות לימוד, על ידי גזירת סרט וקביעת מזוזה.

את היום סגרו המבקרים בבית ספר "גוונים", בו חנכו בטקס מרגש את המרכז להכשרה תעסוקתית, שעתיד לשמש רבות את תלמידי בית הספר ויאפשר להם להתנסות באמנות, בנגרות, בצילום, במוזיקה, במחשבים ועוד. בטקס נכחו, בנוסף לראש העיר ולמנהלת בית הספר, ליאורה ולר, גם רב מודיעין, הרב אליהו אלחרר, ומפקד תחנת משטרת מודיעין, סנ"צ אלעד קליין, שייצג את שוטרי התחנה, איתם מקיים בית הספר פעילויות משותפות שונות.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות