חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

עצות לפרסום יעיל בגוגל

 

הקלישאה הישנה אומרת ”אם אתה לא שם, אתה לא קיים” ובכן, נדמה שלא מעט עסקים ובעלי מקצוע עדיין לא הפנימו את זה לגבי הפרסום בגוגל, כלי הפרסום מספר אחד היום ובכלל בשנים האחרונות.

 

הקלישאה הישנה אומרת "אם אתה לא שם, אתה לא קיים" ובכן, נדמה שלא מעט עסקים ובעלי מקצוע עדיין לא הפנימו את זה לגבי הפרסום בגוגל, כלי הפרסום מספר אחד היום ובכלל בשנים האחרונות.

אם אתם בעלי עסק או בעלי מקצוע ואתם רוצים להתפרסם, אתם לא יכולים שלא לעשות פרסום בגוגל. זה לא מספיק שיש לכם אתר איכותי ושאתם מקדמים אותו (זה יכול לעזור אך לא תמיד זה ישיג לכם את האפקט המקסימאלי שאתם רוצים להשיג), זה גם לא מספיק שאתם מקדמים את עצמכם בעמוד עסקי בפייסבוק, גולשים עדיין מחפשים בעלי מקצוע, עסקים או מסעדות בגוגל ולא בפייסבוק.

פרסום בגוגל הוא הרבה יותר ממה שהיה פעם פרסום ברדיו או בעיתונות הכתובה. נכון שלפני עידן האינטרנט או הטלוויזיה המסחרית היה לזה רייטינג של מאה אחוז, אבל לא היה לזה את המיקוד שרצינו, לא תמיד אנשים שמו לב ובכלל, הרבה פעמים אנשים קראו את העיתון הלא נכון או שמעו תחנה אחרת. אז תמיד היה קיים סיכוי שהם בכלל לא ידעו שפרסמנו.

לעומת זאת פרסום בגוגל עונה על כל הצרכים שלנו, הוא מאפשר לנו למקד את הפרסום לקהלים ספציפיים, הוא מאפשר לנו לפרסם במקורות מגוונים ברשת, הפרסום שלנו מופיע זמן רב, וכל זה בעלות כלכלית סבירה. במילים אחרות, אנחנו יכולים ליהנות מהרבה יותר ממה שנהנו בעבר.

טיפים לפרסום נכון בגוגל

על מנת לעזור לכם לפרסם בצורה נכונה וחכמה בגוגל, יש לנו 5 טיפים מובחרים בשבילכם.

טיפ ראשון – תבחנו היטב מי הקהל אליו אתם פונים, ותפנו אליו בשפתו.

זה יכול להיות בני נוער, זה יכול להיות גברים או נשים, זה יכול להיות קהל ספציפי שמחפש כרטיס טיסה למזרח או כל דבר אחר. תתייחסו לקהל שלכם באופן אישי, כך שכל אחד יחשוב שאתם פונים ישירות אליו.

טיפ שני – הנעה לפעולה

בסופו של יום, לפרסום בגוגל יש מטרה וזה שתניעו את הגולש ליצור איתכם קשר. לכן הפרסומת צריכה להניע לפעולה. מה זה אומר? תדגישו מספר טלפון, תדגישו את הפרטים ליצירת קשר, תשתמשו במילים שיווקיות. תעשו את כל זה ומצד שני תזכרו, הגולשים היום לא אוהבים שלוחצים עליהם יותר מדי, אז כל מה שאתם עושים, תעשו בצורה עדינה וסבירה.

טיפ שלישי – עיצוב המודעה

לטקסט במודעה יש חשיבות גדולה, מן הסתם הוא צריך להיות ברור, רהוט, מובן. אך גם לעיצוב יש משמעות וחשיבות. מודעה נטולת עיצוב לא תמשוך את הגולש, לעומת זאת, מודעה מעוצבת, כזו למשל שכולל סרטון וידיאו, תמשוך את הגולש להתעניין.

טיפ רביעי – לא רק למחשב

אחת הבעיות הגדולות של מפרסמים בגוגל היא, מרביתם חושבים כמו לפני עשר שנים. קרי, שכולנו חיינו בעידן המחשבים. היום זה עידן המובייל, לכן פרסום בגוגל חייב להיות מותאם גם למסכי מובייל.

טיפ חמישי – חפשו תוספי פרסום

כלים שיכולים לעזור לכם מאוד להפוך את הפרסומות להרבה יותר אפקטיביות, הן תוספי פרסום. למשל, כאלה שמציגים את המיקום שלכם, איך להגיע אליכם, שיתוף של הפרסומת בפייסבוק, אפשרות להתקשר ישירות מהמודעה ועוד. כל אלה יכולים לעזור לכם להפוך את המודעה שלכם להרבה יותר טובה.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות