חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

איתור נזילות: הדרכים האפשריות

 

נזילה בבית, בשטח הפתוח או במבנה הציבורי היא ללא ספק מטרד של ממש. היא עשויה להסב נזקים משמעותיים למבנה, לרכוש ובמקרים שונים גם לבריאותם של הנוכחים במקום. 

 

נזילה בבית, בשטח הפתוח או במבנה הציבורי היא ללא ספק מטרד של ממש. היא עשויה להסב נזקים משמעותיים למבנה, לרכוש ובמקרים שונים גם לבריאותם של הנוכחים במקום. במצבים מהסוג הזה נדרשת ללא ספק פעולה מהירה ומדויקת, וכדי שניתן יהיה לטפל בבעיה מהיסוד נדרש איתור נזילות מקצועי. למעשה, הדרך היחידה לעשות זאת ללא נזקים היא הדרך הזו. אם פעם נאלץ האינסטלטור לפרק את הצנרת כדי לזהות את מקור התקלה ולאטום את מקור הנזילה, השיטה המודרנית יעילה הרבה יותר. באופן כללי ישנן כמה שיטות אפשריות לצורך איתור נזילות, וחלק מהן מובאות לפניכם.

 מצלמה תרמית לצורך איתור נזילות

אחת השיטות הנפוצות ביותר לאיתור נזילות כוללת שימוש במצלמה תרמית. מאתר נזילות מקצועי משתמש במצלמה הייחודית הזו כדי לבצע הדמיה תלת ממדית של הצנרת, וכך ניתן לזהות את מקור הבעיה בלי לפרק או לסדוק ולו אריח אחד. המצלמה משתמשת בקרני אינפרא אדום המזהות שינויי טמפרטורה, מה שמאפשר לנו לזהות נזילות גם כשהן נמצאות עמוק בתוך המערכת. זוהי דרך נקייה ובטוחה מאוד, והנתונים שהמצלמה מספקת עוזרים לנו לעבוד באופן מסודר, וגם להפיק דו"ח שחברת הביטוח תקבל.

שימוש ברובוט זעיר לצורך איתור נזילות

שיטה לא מאוד פופולארית אבל יעילה בהחלט היא שיטה שכוללת שימוש ברובוט זעיר. בבתים פרטיים ובדירות היא מקובלת פחות, אבל לצורך איתור נזילות במפעלים ובמבני תעשייה זוהי דרך מצוינת להתגבר על תנאי השטח. על ידי שימוש ברובוט ניתן להגיע גם לנקודות שקשה להגיע אליהן בדרך אחרת, והוא מאפשר לנו לקבל תמונה מדויקת מאוד על מצב הצנרת ועל תקלות הקיימות בה. גם שימוש בסיב אופטי נעשה נפוץ יותר בשנים האחרונות, ועל ידי החדרתו אל הצנרת ניתן לקבל מידע בלי נזקים או הפתעות מיוחדות, ובעיקר, ללא הרס של קירות או רצפות.

 איתור נזילות מדויק מבטיח פתרון מדויק

רק לאחר שמתבצע איתור נזילות באופן מקצועי ויסודי עם מכשור טכנולוגי מתקדם, ניתן להציע טיפול מהיר ויעיל יותר. כך אפשר להחליט האם תידרש החלפה של הצנרת או האם ניתן לבצע פעולות פשוטות יותר לצורך איאום או תיקון התקלה. במקרים רבים, כשאנחנו רוצים לשמור על מצבה של הדירה ולמנוע פגיעה בקירות, בריצוף או בתקרה, אין מנוס אלא להשתמש בפתרון הטכנולוגי והמתוחכם הזה. מאתר נזילות מקצועי יידע לא רק לתפעל את הציוד הדרוש, אלא לבחור את השיטה היעילה והטובה ביותר בהתאם לתנאים הקיימים ובהתאם לצורך, וגם לנתח את הממצאים המתקבלים. איתור נזילות מעולם לא היה פשוט יותר.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות