חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מוצאים משרד חדש עם Real Up

 

בשעה טובה, העסק מתרחב. בין אם התנהלתם עד היום מהבית ואתם סופסוף בשלים לשכור משרד ולגייס עובדים, ובין אם השטח הקיים כבר לא מספיק כדי לאפשר עבודה יעילה לצוות הגדול שלכם, אין ספק שאתם זקוקים למשרד חדש. 

 

בשעה טובה, העסק מתרחב. בין אם התנהלתם עד היום מהבית ואתם סופסוף בשלים לשכור משרד ולגייס עובדים, ובין אם השטח הקיים כבר לא מספיק כדי לאפשר עבודה יעילה לצוות הגדול שלכם, אין ספק שאתם זקוקים למשרד חדש. השאלה הגדולה היא איך בוחרים משרדים להשכרה, וגם איך יודעים איזה משרד יהיה נכון לא רק בטווח הקצר, אלא גם לאורך זמן. דרך אפשרית אחת היא לסרוק עשרות ואף מאות משרדים בתקווה שמשהו יתאים לכם באמת. דרך יעילה וטובה יותר היא להיעזר בשירותיה של חברה מקצועית עם צוות בעל ניסיון עשיר, כדוגמת Real Up.

 להגדיר מטרות ולהשיג אותן

הסיבה העיקרית בגללה מומלץ לפנות דווקא לחברה בעלת ניסיון רב, היא שמדובר בפתרון היעיל ביותר. לפני שתתחילו לראות משרדים שחלקם כלל אינם רלוונטיים עבורכם, תגדירו מה בדיוק אתם מחפשים ולאן פניכם מועדות. במילים אחרות, אם היום העסק שלכם מונה 10 אנשי צוות אבל אתם שואפים להתרחב במהלך השנה הקרובה, יוצעו לכם רק משרדים רלוונטיים שיאפשרו לצוות הקיים לעבוד בראש שקט, בלי שתשלמו הון עתק על שטח גדול שאין לכם שימוש בו. תיאום ציפיות הוא קריטי, והוא המפתח למציאת המקום האידאלי לניהול העסק.

 צרכי המשרד

נושא נוסף שיש לקחת בחשבון הוא צרכי המשרד, ובמקרים רבים אתם עשויים לגלות שיש נושאים שלא חשבתם עליהם מראש. למשל, האם הגישה אל המשרד נוחה? האם הלקוחות והעובדים יצליחו למצוא חניה בקלות? האם יש במשרד חדר ישיבות מאובזר? האם המטבח אידאלי לכמות האנשים שצפויה לסעוד בו מדי יום? מה לגבי תחזוקה, מעלית וניקיון חדר המדרגות? הרשימה הזו חלקית בלבד, והיתרון הגדול של חברת שיווק נדל"ן מיומנת כמו Real Up הוא הניסיון הרב שמאפשר לה להתמקד בנקודות החשובות באמת.

 המיקום המושלם

הנקודה השלישית והחשובה ביותר היא, כמובן, סוגיית המיקום. אם אתם מחפשים משרדים להשכרה ברמת גן או בקריית אריה, למשל, אתם עשויים ללכת לאיבוד בין שלל החלופות. מצד שני, עם צוות המקצוענים של Real Up יהיה לכם הרבה יותר פשוט לקבל החלטות נכונות. כך תוכלו לבחור מיקום אטרקטיבי באמת, שיאפשר לכם גם גישה לתחבורה ציבורית (חיונית לעובדים), לבתי קפה (אם תרצו לארח לקוח לצהריים) או לכביש המהיר. מראה המבנה עצמו ואפילו השכנים שלכם, כל אלה מהותיים מאוד, ואם תפעלו בצורה מחושבת ונכונה, תגיעו לתוצאה המיוחלת.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות