חיפוש

 

 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

הורוסקופ:  7 – 13 ביולי 2017  / חוה מזר

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר לשבוע/ הורוסקופ שבועי:  7 – 13 ביולי 2017 

 

     טלה

חשוב להיצמד לסדר היום הקבוע ולהתחבר לאווירה אוהדת. שימו לב לשבת ראשון. לקראת ימי שני-שלישי מסתמנת אנרגיה שתביא עמה הקלה גדולה לפעלתנים שביניכם. מיקום ונוס במזל תאומים עשוי להדגיש ענייני תקשורת ונסיעות. לקראת ימים רביעי חמישי עשויה להסתמן אנרגיה מעייפת. סגלו לעצמכם רכות והימנעו מעקשנות. פתיחות ברוכה ואמפטית תסייע לכם.

 שור

מיקום השמש במזל סרטן משפיע לטובה על הלך הרוח שלכם, בעיקר בכל הקשור בעניינים משפחתיים ובסוגיות של מחויבות ואחריות הקשורות בקריירה. אתם מנסים לייצר  שגרה נוחה של פעילות. מארס מול מזלכם: נוטה למתחים ולקונפליקט. לכן חשוב להיצמד לסדר היום הקבוע ולהתחבר לאווירה אוהדת. סגלו לעצמכם רכות והימנעו מעקשנות. פתיחות ברוכה ואמפטית תסייע לכם.

 תאומים

השבוע עלול לרמז כי תהיו נתונים במצב רוח לא אחראי, שיסחף אתכם לסיכונים מיותרים. לכן חשוב להבין איך ניתן לשים פתאום את כל המסה הזאת שנוחתת עלינו בתוך מסגרת זהירה ומרוסנת. מיקום הכוכבים ונוס ומרקורי במזל אריה: במהלך השבועות הבאים, יוביל לכך שתוכלו לשדר קסם אישי יוצא דופן וכושר הביטוי שלכם יהיה במיטבו.

 סרטן

היצירתיות והדמיון בולטים כעת, ואלה מביאים אתכם לרעיונות בלתי שגרתיים. עבודת צוות דורשת הרבה ויתורים, וזו אחת הסיבות לכך שחשוב לכם לשמור על סודיות בצד עצמאות, במיוחד כשהדרישות הן גבוהות והביקורת חדה ונוקבת. ייתכן שתעדיפו לשמור דברים לעצמכם ולא לחלוק אותם, זאת כדי למנוע התערבות. שימו לב לא להיכנס לעימותים ולא לחפש את הריב בציפורניים.

 אריה

השבוע חשוב להעדיף היגיון ותקשורת בונה על פני מאבקים ושיקולי יוקרה. לקראת המחצית השנייה של השבוע: ונוס ומרקורי במזלכם עשויים לספק לכם חיוניות וזרימת אנרגיה, במיוחד לאלה שהאנרגיות שלהם היו נמוכות. בהמשך החודש כבר תוכלו לנהוג בצורה ישירה וגלויה. יש כאן מתח בונה קונסטרוקטיבי שיאפשר לכם לתרגם את שאיפותיכם למעשים.

 בתולה

יש כמיהה ליוזמות מקצועיות, שיהיו מלוות במתח ובהפרעות. לכן מומלץ לא להיקלע לאינטריגות ולתחרותיות. קונפליקט כלשהו, שהיה עד כה רדום, יתעורר ויפרוץ לפתע ביתר שאת. הפרה של האיזון העדין תגרום להאשמות הדדיות, לכעס ואף לעוינות גלויה. אל תקצינו את המצב ונסו למצוא דרך להשיב את האיזון כדי לא לגרור אסקלציה. ענייני תקשורת ונסיעות יקבלו דגש.

 מאזניים

מיקום הירח במזלכם, בימי תחילת השבוע, עשוי לחזק אתכם. בעוד כשבועיים תיכנסו לתקופה נוחה יותר. מיקום ונוס ומרקורי בבית החברתי שלכם, עשוי להעיד על יצירתיות מפרה ורעיונות מקוריים שיבליטו את יכולותיכם בתחום העיסוק שלכם. יש לכם אמירה וגם את הכישרון להגיד זאת בצורה ברורה, אינטליגנטית ונעימה לאוזן, ובנוסף, חושניות וצורך לחוש דברים באופן פיזי.

 עקרב

אלה ימים חשובים מבחינה מקצועית. תפעלו באומץ, העזה וביטחון, ובזכות עקביות וכישרון  תוכלו ליזום ולהציע רעיונות ואף לקבל משוב חיובי ושיתוף פעולה. ייתכנו התנסויות, מפגשים ונסיעות, שיהפכו לחוויות שמהן תוכלו להפיק הרבה. זהירות: אתם נוטים לראות דברים בשחור ולבן, מה שעלול לגרור פתרון קיצוני, בלי דרך ביניים. מתנו את האנרגיה שלכם.

קשת

כוכב מארס, הילד הרע שמפריע לשלווה ולשקט, יימצא מאחורי גבכם עד ה- 27 בספטמבר, מצב זה עשוי להעיד על ימים של מתח טעון. כוכב ונוס ומרקורי במזל אריה עד תחילת חודש אוגוסט מייצרים תעוזה ויצירתיות פורייה ונהדרת. צפויות הזדמנויות להיווצרות קשרים דרך רשתות חברתיות ובמהלך נסיעות לחו"ל. ענייני לימודים, משפט ונסיעות יתגברו במהלך התקופה.

 גדי

אתם נחושים להגיע להכרה, ואף עושים זאת על ידי השקעת מרץ מבוקר והחלטי. ענייני חו"ל ונסיעות עשויים להיות מודגשים בימי סוף השבוע. בענייני משפחה או עבודה, עלולים להתפתח עימותים על רקע של פגיעות ואגו. כדי להישאר שפויים, דרושים כושר איפוק ויכולת הבלגה, גם אם הפגיעות מכוונות. ענייני כספים והשקעות עשויים להיות בולטים עד תחילת חודש אוגוסט.

 דלי

חשוב שתצליחו למצות את המרב שאפשר מהתקופה הקרובה - על כל היתרונות וההזדמנויות הפוטנציאליים הטמונים בה. המזל יאיר לכם פנים במשך כל השנה ואמור להביא לשינוי חיובי בחייכם. התנסויות וחוויות חדשות יאפיינו את התקופה, תיקחו יותר סיכונים ותיפתחו לרעיונות חדשים ושונים. רגשות ויצירה: יש לכם כמיהה ורצון לחוות את הרגש בעוצמות גדולות. לכו על זה.

 דגים

אתם מרגישים צורך להתאוורר ולצאת מן השגרה. לכן תקופה זו מתאימה לנסיעות, לפגישות ולהימצאות בתנועה מתמדת. מתדלקת. היכולת לבצע היטב ובשלמות את העבודה שקיבלתם על עצמכם, היא שתקבע למעשה את יכולתכם להתקדם ולהצליח בתחום מרכזי בחייהם. מנגד, התקשורת עשויה להיות רגשנית והפכפכה, צריך להיזהר לא לעשות שטויות בגלל גחמות ולא לקלקל יחסים קרובים.

הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03    כל הזכויות שמורות @

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות