חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

מרחיבים את הכיכר

 

העבודות להקמת מרכז העסקים הראשי של העיר נמשכות, ואיתן גם עבודות התשתית הנדרשות ברמה התחבורתית לפתיחתו של המרכז. ביום ראשון הקרוב, 9.7, יחלו העבודות להרחבת הכיכר שבצומת הרחובות דם המכבים ותלתן, ליד בניין העירייה. מכיכר זו ניתן יהיה להיכנס מכיוון צפון לשדרה המרכזית של המע”ר, שעתידה להיפתח במהלך שנת 2018.

 

 העבודות להקמת מרכז העסקים הראשי של העיר נמשכות, ואיתן גם עבודות התשתית הנדרשות ברמה התחבורתית לפתיחתו של המרכז. ביום ראשון הקרוב, 9.7, יחלו העבודות להרחבת הכיכר שבצומת הרחובות דם המכבים ותלתן, ליד בניין העירייה. מכיכר זו ניתן יהיה להיכנס מכיוון צפון לשדרה המרכזית של המע"ר, שעתידה להיפתח במהלך שנת 2018.

כחלק מהעבודות תיסגר החנייה של מרכז הקבלנים, בה יש מקומות לכ-15 כלי רכב

. תושבים שירצו להגיע למרכז הקבלנים יוכלו לחנות ברחבת הכורכר שמול בניין העירייה ולחצות ברגל את הכביש למרכז.

במהלך העבודות, שיימשכו כחודשיים, יבוצעו בכיכר שלושה נתיבי נסיעה חדשים שיאפשרו פניות ימינה חופשיות, ללא צורך בכניסה לכיכר. הדבר יקל על נהגים שבאים משדרות החשמונאים ומעוניינים להיכנס למע"ר, על נהגים שיוצאים מהמע"ר ופונים ימינה לרחוב תלתן ועל נהגים הבאים מרחוב דם המכבים ונוסעים לכיוון שדרות החשמונאים.

במהלך העבודות ייתכן ויהיו שינויים בהסדרי התנועה, תושבי העיר מתבקשים לנסוע בזהירות בהתאם לתנאי הדרך. עם חסימת מדרכות להולכי הרגל, יוסדרו עבורם נתיבי הליכה חלופיים.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות