חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חינוך >>

תעודות הערכה מחוזיות ל 4 מוסדות חינוך

 

 ארבעה מוסדות חינוך מהעיר קיבלו ממנהל מחוז ירושלים במשרד החינוך, מאיר שמעוני, תעודות הערכה לשנת תשע”ז על עשייתם הרבה בתחומים שונים.

 

 ארבעה מוסדות חינוך מהעיר קיבלו ממנהל מחוז ירושלים במשרד החינוך, מאיר שמעוני, תעודות הערכה לשנת תשע"ז על עשייתם הרבה בתחומים שונים. ארבעת מוסדות החינוך הם: עירוני ב’ ע"ש יצחק רבין, עירוני ה’, בית ספר "אבני החושן" וגן צבעוני. תעודות הערכה אלה ניתנו למוסדות החינוך בתום תהליך שנמשך מספר חודשים, אשר כלל מפגש עם חבר השופטים והצגת המוסד החינוכי ותכניותיו הלימודיות בפניהם. בעירייה ציינו כי מדי שנה מקבלים מוסדות חינוך מהעיר תעודות הערכה מחוזיות על הצטיינותם בתחומים השונים.

 השנה נבחרו עירוני ב’ ע"ש יצחק רבין ועירוני ה’ כמצטיינים בתחום קידום הישגים, תעודה הניתנת למוסדות חינוך על מתן מענה לתלמידים בכל הרמות, על מעורבות המנהלות בפיתוח ההוראה תוך קידום ההישגים הלימודיים, על איסוף נתונים ומיפויים, על התקדמות במספר מקצועות לימוד ועל קיום מנגנונים של למידה ארגונית.

בית הספר "אבני החושן" נבחר כמצטיין בתחום החינוך לאומנויות ותרבות, תעודה הניתנת למוסדות חינוך שמשלבים את לימודי האומניות במקצועות הלימוד השונים. ב"אבני החושן" לימודי האומנויות מאפשרים לכל תלמיד למצוא את התחום בו הוא חזק ולהביא אותו לידי ביטוי.

גן צבעוני, גן קדם חובה ברעות, נבחר כמצטיין כתחום קידום האקלים החינוכי המיטבי, תעודה הניתנת למוסדות חינוך על קיום פעילויות ותהליכים שמקדמים את האקלים כיעד מרכזי. במוסדות חינוך אלה הצוות יוזם שותפות מלאה עם ההורים, ופועל להטמעת תכניות למידה בנושא האקלים ולטיפול באלימות.

 סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, מויש לוי: ״מערכת החינוך בעיר מורגלת בקבלת פרסים ותעודות הערכה מחוזיות וארציות, ואף על פי כן הדבר מרגש בכל פעם מחדש. אני רואה חשיבות בכך שההצטיינות קיימת לאורך כל השדרה החינוכית, מגנים ועד תיכון, והיא ניחנת במגוון תחומים. ברכות למנהלים, לצוותי ההוראה, לגננות, להורים ולתלמידים –אתם אכן ראויים להערכה."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות