חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

הזמן הנכון להצעת נישואין           

 

הצעת נישואין היא ללא ספק רגע מיוחד ומתוק אשר ייצרב בזיכרון לעד. כל אחד רוצה לעשות זאת באופן הכי מיוחד והכי מושלם שרק יכול להיות.

 

איך נציע נישואין?

הנושא של הצעת נישואין הפך היום למשהו גרנדיוזי כאשר שכחנו מזמן איך נראה היה התהליך בעבר. חברות הפקה אחראיות על הביצוע וזמרים עם רקדנים מככבים בה. חשוב לדעת כי לא תמיד זה מה שהאישה שלך לעתיד רוצה ומצפה ממך. הצעת הנישואין לא חייבת להיות ברמה פורצת גבולות על מנת שהיא תהיה מרגשת ומלהיבה. חשוב ללמוד איך ומתי להציע נישואין ולא להשקיע דווקא בחלקים הקשורים לתפאורה כי הם אלו העשויים לפגוע ברגעים הגדולים הללו שאמורים להיות פרטיים ואישיים.

לפני שאתה מציע נישואין...

לפני שאתה ממהר לרכוש טבעת אירוסין יקרה על מנת להציע איתה נישואין לבת הזוג העתידית שלך, בדוק אתה מראש, האם היא תרצה לקבל את ברכת הוריה למהלך בטרם תסכים להצעה. חשוב היטב, - האם נראה לך שהיא תסכים להצעת הנישואין שלך? יהיה לך מאוד מאוד לא נעים לקבל ממנה סירוב כאשר אתה כבר נמצא שם עם הטבעת.

חשוב מראש איך להציע לה נישואין – אל תמהר לבחור בהצעה מבלי להעמיק ולחשוב האם ההצעה אכן תתאים לסוג היחסים ביניכם. שב עם עצמך, נסה לחשוב מה יכול להיות מושלם ואיזו סוג של הצעה אכן תדבר אל ליבה. סוף מעשה במחשבה תחילה. לאחר שתחשוב היטב, תיהנה מתוצאות טובות הרבה יותר אשר יובילו למהלכים נכונים וחכמים.

תכנן היטב את הלוגיסטיקה

מצאת רעיון שנראה לך טוב? בדוק האם הוא ישים. לפעמים בעיות בתנועה או גשם שמפתיע אתכם פתאום, עשוי לשבש את כל התכניות הגרנדיוזיות שלך. על כן, בדוק היטב את הרעיון שלך על כל שלביו ונסה לוודא כי אכן התכנית שלך תוכל לזרום היטב על פי התכנית. כדאי להכין גם תכנית ב’ למקרה שמשהו ישתבש.

בחרו מקום מתאים

הבחירה במקום שעשוי להתאים לשם הצעת נישואין הינה מורכבת היות והאפשרויות הן רבות. יש כאלה שיבחרו לבצע זאת בכדור פורח, ויש שיבצעו זאת במהלך טיסה תוך כדי שיתוף של דיילת שתסייע בביצוע התכנית. יש שילכו לחוף הים לאחר שיכינו שם מראש את ההצעה חקוקה בחול ויש את את אלו שיבחרו במסעדה מסורתית ובעת ארוחת הערב יבצעו את ’זממם’.

האפשרויות רבות מאוד, כאשר מה שחשוב הוא למצוא את העיתוי, את הזמן והמקום הנכון אשר שם אכן ייווצר הרגע המכונן והמרגש.

אז זה לא ממש משנה איך בדיוק תעשו את זה בסופו של דבר. מה שהכי חשוב הוא להשקיע בחשיבה על מקום ועל זמן שאכן ’יעשו’ את ההצעה לציון דרך מהותי ומשמעותי שימשיך ללוות את בני הזוג למשך כל החיים.

תכננו היטב מתי, מה ואיך, ותוכלו לצאת לדרך חיים חדשה כזוג מאושר.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות