חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

פרס החינוך הארצי למודיעין

 

 בטקס שנערך ביום רביעי האחרון במלון דן בירושלים, העניק שר החינוך, נפתלי בנט, למודיעין מכבים רעות את פרס החינוך הארצי לשנת הלימודים תשע”ו.

 

 בטקס שנערך ביום רביעי האחרון במלון דן בירושלים, העניק שר החינוך, נפתלי בנט, למודיעין מכבים רעות את פרס החינוך הארצי לשנת הלימודים תשע"ו.

 הפרס הוענק לחמש רשויות על הצטיינותן בפעילויות ייחודיות, ובהן יוזמות ותכניות רשותיות לקידום מעורבות אישית וחברתית, טיפוח אקלים מיטבי לחיזוק החוסן והצמיחה האישית ולקידום סובלנות והכלת האחר, קידום תפיסה הוליסטית ורצף חינוכי סביב היממה ומגוון מסגרות החינוך. בין הדברים שבחנה ועדת הפרס (בראשות המשנה למנכ"ל משרד חינוך, גילה נגר), שביקרה בעיר לפני מספר חדשים, הייתה פעילות הרשות לקידום חינוך איכותי בגילאים הצעירים, קידום החינוך המדעי, טכנולוגי ומקצועי בדגש על מתמטיקה, וקידום למידה, הוראה ודרכי הערכה להובלה להישגים לימודיים, למימוש עצמי ולמצוינות.

 בטקס הוענקו פרסים גם לרשויות עכו, קריית מוצקין, חבל בנימין ובאר טוביה. את הפרס בשם העיר קיבלו ראש העיר, חיים ביבס, וראש מינהל החינוך, בתיה שוכן-אורבוך. בשם המחוז קיבל את הפרס מנהל מחוז ירושלים, מאיר שמעוני, שלפני כעשר שנים היה ראש מינהל החינוך במודיעין מכבים רעות, כאשר העיר זכתה לראשונה בפרס זה. כפי שאמר מנחה הטקס, קבלת הפרס מעידה על העשייה הענפה בתחום החינוך במודיעין מכבים רעות ועל התפיסה המערכתית של החינוך, המעמידה אותו בראש סדר העדיפויות. העיר חרתה על דגלה את ערך המצוינות ופיתוח מנהיגות יישובית מעורבת, אכפתית ומובילה שינוי. מובילי החינוך בעיר מעודדים חינוך של יוזמות חדשניות, בהתאמה לתהליכי השינויים החברתיים, התרבותיים והטכנולוגיים המתרחשים בעיר, תחת הסיסמה: חינוך בונה חברה. העיר מפתחת תכניות העוסקות בטיפוח החינוך המדעי-טכנולוגי תוך הקפדה על שוויון הזדמנויות מגדרי ולאורך כל הרצף הגילאי, ובפיתוח הייחודיות הבית ספרית בזיקה לקהילה, בשילוב עם צוותי המורים, התלמידים וארגוני ההורים, התורמים לחיי מעשה משותפים ומעצימים את תחושת השייכות הקהילתית.

בדבריו בטקס אמר ראש העיר, חיים ביבס: "מערכת החינוך בעיר פועלת ומפתחת את התלמידים לפי שני עקרונות שצריכים ללכת זה לצד זה: ערכים והישגים-מצוינות. אנו דואגים לקדם את ההישגים הלימודיים של התלמידים ולהקפיד על איכות תעודת הבגרות, אך לצד זאת לחזק ולהדק את הקשר של התלמידים למדינת ישראל, ולא בכדי מזה שבע שנים ברציפות נמצאת העיר בראש נתוני הגיוס לצה"ל, ושיעור ההתנדבות גבוה במיוחד. כמו כן, אנו מאמינים בהכלה ולכן יצרנו בעיר מסגרות שונות שיתאימו לכל תלמיד, ויאפשרו למידה משמעותית לכולם, תוך ראייה כוללנית של המערכת."

בעירייה הוסיפו כי הזכייה הינה תוצאה ישירה של עבודה ערכית, בלתי מתפשרת, של כלל מערכת החינוך בעיר על כל הרצף הגילאי, לרבות מינהל החינוך, עבודה אליה שותפה העירייה, שמשקיעה מידי שנה יותר ממחצית מהתקציב העירוני בתחום החינוך.

 בטקס נשא דברים שר החינוך, נפתלי בנט, שבירך את הרשויות הזוכות ואמר: "רשות שמניחה במרכז סדרי העדיפויות את החינוך מבטיחה את עתיד ילדיה. המשימה הלאומית החשובה ביותר שיש לנו היא חינוך, ושיתוף הפעולה בינינו יבטיח את העמידה במשימה. תודה לכם, ראשי רשויות, מורות, מורים, הורים, אנשי חינוך ותלמידים, על ההשקעה, על הרצון, ועל החינוך המצוין."

 מכובדים נוספים שנשאו דברים היו מנכ"ל משרד החינוך הנכנס, שמואל אבואב, ויו"ר מרכז המועצות האזוריות, עמיר ריטוב. על הפן המוזיקלי הופקדה מקהלת "שירן" מקונסרבטוריון עכו‏, ששרה במספר שפות.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות