חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

פשפשוק 2017

 

חג הפסח הולך ומתקרב, ובכדי להקל על התושבים בהכנות ובניקיונות הבית לחג, וכן בכדי לתרום לשמירה על איכות הסביבה, תקיים העירייה גם השנה את שוק היד השנייה המסורתי – ה”פשפשוק”, שיתקיים ביום שישי 31.03.17.

 

חג הפסח הולך ומתקרב, ובכדי להקל על התושבים בהכנות ובניקיונות הבית לחג, וכן בכדי לתרום לשמירה על איכות הסביבה, תקיים העירייה גם השנה את שוק היד השנייה המסורתי – ה"פשפשוק", שיתקיים ביום שישי 31.03.17.

למעשה זו השנה השישית ברציפות בה יוכלו תושבי העיר למכור ולקנות חפצים שונים, ישנים כחדשים. מדובר בפריטים שונים כמו צעצועים, כלי מטבח, ספרים, מפות, בגדים, נעלים, שעונים, תכשיטים וחפצים נוספים שהוצאו מארונות הבתים לקראת החג. ה"פשפשוק" יתקיים בין השעות 10:00 ל-15:00 ברחבת הפרגולות שבחלקו העליון של פארק הדגים, בעמק יזרעאל פינת עמק דותן. לשוק אפשר להביא חפצים שאין בהם עוד צורך, שעדיין שמישים, תקינים ולבישים. כמו כן, ניתן יהיה להציב שולחנות קטנים, שמיכות או מחצלות ולהציג עליהם את הפריטים למכירה. מומלץ לתמחר את הפריטים מראש ולהצטייד בכסף קטן לעודף. השנה, בנוסף לשוק החגיגי שיתקיים תחת כיפת השמיים, יוכלו המשתתפים באירוע לצפות בתצוגת רכבי אספנות מיוחדת שתגיע למקום. הכניסה חופשית וכולם מוזמנים.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות