חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

טקס מצטיינים לבני נוער במודיעין

 

19 בני נוער מתנדבים מצטיינים קיבלו מלגה ע”ש משה שכטר מטעם עמותת ”מודיעין שלנו”

 

19 בני נוער, שתרומתם לקהילה והישגיהם הלימודיים ראויים לציון, קיבלו ביום שני האחרון מלגות מטעם עמותת "מודיעין שלנו" על שם ראש העיר הראשון של מודיעין, משה שכטר ז"ל.

בטקס, שנערך בתיכון עירוני ה’, העניקה העמותה, בשיתוף עם עיריית מודיעין מכבים רעות, מלגות ל-19 תלמידים מכל בתי הספר העל יסודיים בעיר. כזכור, את העמותה הקים משה שכטר לפני כעשר שנים, וכיום עומד בראשה בנו, דודי שכטר. בני הנוער, שקיבלו את המלגה, מתנדבים רבות לטובת הקהילה ובמקביל מצליחים לתרום גם לבית ספרם ולשמור על הישגים לימודיים מרשימים. כל אחד מהתלמידים, שלומדים בכיתות י’-י"ב, קיבלו מלגה על סך 600 שקלים.

בטקס השתתפו משפחת שכטר, ראש העיר, חיים ביבס, ממלא מקומו, שלמה פסי, סגני ראש העיר, מויש לוי ואילן בן סעדון, חברת המועצה הילה בן אליעזר, המשמשת יו"ר ועדת מלגות, ראש מינהל החינוך, בתיה שוכן-אורבוך, סגניתה, מירי חוגרי, מנהלת המחלקה לחינוך על יסודי, דלילה אשכנזי, מנהלי בתי הספר, הורים וכמובן התלמידים המצטיינים ובני משפחותיהם.

בתחילת הערב הוקרן סרטון קצר, שהציג את חייו ופועלו של שכטר באמצעות תמונות מימי העיר הראשונים. בהמשך בירך ביבס את המשתתפים וחיזק את חשיבות קיום הערב, שמאפשר לזכור ולהנציח את המייסדים, ובראשם שכטר, שתרם רבות להקמת העיר וקידומה: "בערב זה ניתנת מצד אחד ההזדמנות לעודד את העשייה החשובה של בני הנוער, דור העתיד שלנו, ומצד שני הוא מאפשר לנו להוקיר את אלו שעשו כאן למעננו בעבר. יש לנו את בני הנוער הטובים ביותר, התורמים ביותר והערכיים ביותר במדינת ישראל, ועל כך אנו גאים בהם מאוד ועושים ככל שביכולתנו בכדי לעזור להם."

לאחר מכן נשאה דברים נטע, נכדתו של שכטר, אשר סיפרה על חייו של סבא שלה והודתה לכל השותפים שתרמו להצלחת האירוע. נטע הדגישה את החשיבות שהעמותה רואה בפעילות התנדבותית, בתרומה לקהילה ובהישגים לימודיים. בהמשך קיבל כל אחד מהתלמידים מלגה, בצירוף תעודת הוקרה ועציץ, מתנת משתלת "צומחים". ברקע הקריא יו"ר ועדת מלגות בעמותת "מודיעין עירנו", חנוך מרקוביץ, שניהל את הטקס ביחד עם מנהלת המחלקה לחינוך על יסודי, דלילה אשכנזי, את ההמלצה שניתנה לבני הנוער ואת פרטי התורמים ויקיריהם שמונצחים במלגה. על החלק האומנותי של הערב הופקדה להקת "אקורד", בניהולו של אילן בריידמן, שהנעימה לאורחים את הערב עם מספר שירים.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות