חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

שש מדליות למתאבקים הצעירים של מכבי מודיעין

 

בשבוע שעבר נערכה בלוד תחרות פתוחה בהיאבקות יוונית רומית לילדים ונוער, בהשתתפות כ-100 מתאבקים צעירים מ-9 מועדונים הפועלים ברחבי הארץ. את מודיעין מכבים רעות ייצגו החניכים של מועדון ההיאבקות המקומי ”מכבי מודיעין” שחזרו הביתה עם לא פחות משש מדליות.

 

בשבוע שעבר נערכה בלוד תחרות פתוחה בהיאבקות יוונית רומית לילדים ונוער, בהשתתפות כ-100 מתאבקים צעירים מ-9 מועדונים הפועלים ברחבי הארץ. את מודיעין מכבים רעות ייצגו החניכים של מועדון ההיאבקות המקומי "מכבי מודיעין" שחזרו הביתה עם לא פחות משש מדליות.

 

בתחרות השתתפו מתאבקים צעירים בגילאי 14-6, שהגיעו מכל הארץ, מכרמיאל שבצפון ועד אילת שבדרום. הקרבות התנהלו בזירה מרכזית שהוצבה באמצע האולם, כאשר בזה אחר זה התאבקו ביניהם המשתתפים בניסיון לצבור כמה שיותר נקודות ולהצמיד את היריב עם הגב למזרון.

 

בתום סבב קרבות הוכרזו המנצחים בקטגוריות השונות. הנציגים שלנו ממועדון ההיאבקות המקומי, הפועל בעיר באמצעות עמותת סחלבים בהדרכתו של אדוארד רסקין, חזרו עם שש מדליות: במקום הראשון ובמדליית זהב זכו ליאון איבנוב שהתחרה בקטגוריית המשקל עד 60 ק"ג, איתי סרבניק שהתחרה בקטגוריית המשקל עד 33 ק"ג ומאור רסקין בקטגוריית המשקל עד 28 ק"ג. השלושה הגיעו להישג המרשים לאחר שניצחו בכל הקרבות בהן השתתפו. במקום השני, בקטגוריית המשקל עד 38 ק"ג זכה ישראל שוורצר, שחזר הביתה עם מדליית כסף. במקום השלישי זכו שני נציגים מהעיר, יונתן סושקין שהתחרה בקטגוריית המשקל עד 53 ק"ג וליאור בורוכוביץ שהתחרה בקטגוריית המשקל עד 28 ק"ג. שניהם חזרו הביתה עם גאווה בלב ומדליית ארד על הצוואר.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות