חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

המכבים באים / ספורט

 

לכבוד חג החנוכה, יערך בעיר ביום שישי הקרוב, 30.12.16 משחק ראווה בין ותיקי מכבי תל אביב בכדורסל בהם דורון ג’מצ’י, מוטי דניאל, אולסי פרי ושחקני עבר נוספים שישחקו מול נבחרת הכוכבים של מודיעין מכבים רעות

 

לכבוד חג החנוכה, יערך בעיר ביום שישי הקרוב, 30.12.16 משחק ראווה בין ותיקי מכבי תל אביב בכדורסל בהם דורון ג’מצ’י, מוטי דניאל, אולסי פרי ושחקני עבר נוספים שישחקו מול נבחרת הכוכבים של מודיעין מכבים רעות, המורכבת משחקני כדורסל בוגרים מהעיר המשתתפים בליגת התושבים המקומית ובנבחרות של עוצמה מודיעין, הפועל מודיעין ומכבי מכבים.

המשחק שיערך באולם החשמונאים, הצמוד לבית ספר עירוני א’ ויחל בשעה 12:00, ייפתח בטקס הדלקת נרות חגיגי במעמד ראש העיר, חיים ביבס. במהלך האירוע ייזרקו לקהל כדורים חתומים על ידי שחקני העבר. בין הרבעים והמחצית ישולבו קטעי ריקוד ויערכו תחרויות בהשתתפות הקהל. על המסך יוקרנו רגעי השיא של שחקני העבר ורגעי הקסם של מכבי תל אביב המיתולוגית. לסיום, כיאה לחג החנוכה, ביציאה מהאולם יקבלו הצופים סופגניות מתוקות.

משחק הראווה שיערך בעיר בסוף השבוע, מהווה התחלה של שיתוף פעולה ארוך טווח שנחתם מול מכבי תל אביב בכדורסל, במסגרתו יוכלו תושבי העיר לרכוש, דרך אגף הספורט בעמותת סחלבים, כרטיסים לביקור במוזיאון היכל המכבים וכרטיסים למשחקים נבחרים של הקבוצה, במחיר מוזל של 35 שקלים.

באגף הספורט מזמינים השבוע את תושבי העיר, חובבי הכדורסל, לבוא וליהנות מהאירוע החגיגי שישלב ספורט ונוסטלגיה, ומציינים כי הזמנת הכרטיסים, בעלות סמלית של חמישה שקלים, תתאפשר באתר עמותת סחלבים.

חבר המועצה מחזיק תיק הספורט, אלעד שמעונוביץ: "לכבוד חג חנוכה ולכבוד 20 שנה להקמתה של מודיעין מכבים רעות, המכבים מגיעים לחבל המכבים. אני מאחל ומקווה ששיתוף פעולה היסטורי וערכי זה יצמיח שיתוף פעולה ספורטיבי ומקצועי שימשך גם בעתיד בין מועדוני הכדורסל. אני מזמין את תושבי העיר לבוא וליהנות מהאירוע המיוחד."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות