חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

”אבני החושן” קיבל תעודה על זכייתו בפרס

 

בכנס שנערך לאחרונה בהשתתפות כל אנשי החינוך של מחוז ירושלים במשרד החינוך, הוענקה לבית ספר ”אבני החושן” תעודת הערכה ממנהל המחוז, מאיר שמעוני, על זכייתם במקום הראשון בתחום התיאטרון בתחרות ארצית להעלאת המודעות להעדפת מוצרים תוצרת כחול-לבן.

 

בכנס שנערך לאחרונה בהשתתפות כל אנשי החינוך של מחוז ירושלים במשרד החינוך, הוענקה לבית ספר "אבני החושן" תעודת הערכה ממנהל המחוז, מאיר שמעוני, על זכייתם במקום הראשון בתחום התיאטרון בתחרות ארצית להעלאת המודעות להעדפת מוצרים תוצרת כחול-לבן.

 

בית הספר, בניהולה של לידיה אפריאט, חרט על דגלו שילוב אומנויות, וכשהחלה התחרות של משרד החינוך, שנעשתה בשיתוף המטה כחול לבן במשרד הכלכלה והתעשייה, החליט צוות בית הספר להשתתף בקטגוריית התיאטרון והחל לעבוד על קליפ.

התוצאה הסופית של הקליפ כוללת סצנת משחק וריקוד משותף לעידוד רכישת מוצרי כחול לבן, תוך קידום המשק הישראלי ויצירת מקומות עבודה. תלמידי בית הספר חיברו את הסצנה שמקדימה לריקוד, העוסקת בתלמיד שאביו פוטר בשל סגירת מפעלו, וכתבו את מילות השיר, שנעשה לצלילי השיר "היא רק רוצה לרקוד". על הצילום והעריכה הופקד המורה לקולנוע, יהונתן לוי, על הכוריאוגרפיה הייתה אחראית המורה למחול, מאירה קרנצלר, ועל כתיבת ובימוי הסצנה הייתה אחראית סגנית המנהלת, אפרת כהן.

 

הקליפ של "אבני החושן" קטף את המקום הראשון, הן בתחרות המחוזית והן בתחרות הארצית, כאשר כעת הוענקה לבית הספר תעודת ההצטיינות ממנהל המחוז, אשר אמר כי אחד היעדים שהמשרד רואה לנכון לקדם השנה הוא את תחומי האומנויות, אשר משמעותיים לא פחות מקידום המתמטיקה.

 

הקליפ צולם בהשתתפות כל תלמידי בית הספר, והתוצאה פורסמה, בין היתר, בדפי הפייסבוק של עיריית מודיעין מכבים רעות ושל משרד החינוך ובערוץ היוטיוב של העירייה, וזכתה לעשרות אלפי צפיות ולשיתופים רבים.

 

בתמונה: אבני החושן’ קיבל תעודה על זכייתו בפרס הראשון בתחום התיאטרון-מימין לשמאל- מאירה קרנצלר, לידיה אפריאט ואפרת כהן

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות