חיפוש

 

 
לדף הבית >>     תרבות ופנאי >>

כך תתכננו יום כיף אידאלי לעובדים

 

כמנהלים אנחנו שואפים לצוות יציב, חזק ואיכותי. אנחנו רוצים שהעובדים שלנו יגיעו לעבודה בבוקר במצב רוח טוב, מתוך הבנה שרק כך יוכלו להיות פרודוקטיביים, לתקשר טוב יותר עם הלקוחות...

 

כמנהלים אנחנו שואפים לצוות יציב, חזק ואיכותי. אנחנו רוצים שהעובדים שלנו יגיעו לעבודה בבוקר במצב רוח טוב, מתוך הבנה שרק כך יוכלו להיות פרודוקטיביים, לתקשר טוב יותר עם הלקוחות, להגדיל את הפעילות העסקית, לשפר את ביצועי הארגון ולבצע את עבודתם נאמנה. רווחתם של העובדים חשובה מאוד למי שמבין עד כמה עובד מרוצה הוא עובד יעיל וטוב, ומכאן שתכנון ימי כיף וגיבוש הוא צעד הכרחי ומומלץ מאוד, ואחת המשימות המרכזיות והמשמעותיות של מחלקת משאבי האנוש ושל הנהלת הארגון בפרט. אז איך עושים את זה נכון?

 

מטרות וציפיות

עוד לפני שתקבעו מועד, שעות, פעילות או תפריט אוכל, השלב הראשון והמשמעותי, זה שישפיע על כל הפרטים הקטנים האחרים, הוא שלב קביעת היעדים. מנהלי הארגון וראשי הצוותים יודעים לרוב להגדיר מטרות ברורות, כמו גיבוש, הוקרת תודה לאחר השלמת פרויקט מורכב או מעבר משרדים שחייב שעות עבודה רבות, או פשוט יום כיף שירומם את מצב הרוח, ירענן מעט את האווירה ויאפשר לעובדים לעשות משהו קצת שונה בשילוב עם סדנה שתקנה להם כלים חשובים או מיומנויות שונות. על פי המטרות הללו תוכלו להתחיל לעבוד על הפרטים הקטנים. בשלב הזה, אגב, כדאי לתכנן גם את התקציב. גם עם תקציבים צנועים אפשר לתכנן ימי כיף איכותיים מאוד, אבל כדי שניתן יהיה להתחיל לתכנן – חשוב לקבוע יעד כלכלי.

 

זהו את העובדים שלכם

אתם רוצים להוציא את העובדים לפעילות אתגרית שכוללת רפטינג בנהר סוער ומסלול הליכה מפרך, אבל מתוך 50 עובדים כמחצית מבוגרים מדי ועשויים להתקשות בביצוע הפעולות הללו. אם כן, פעילות רגועה ושקטה יותר עשויה להתאים להם מאוד, אבל השאלה היא איך ירגישו העובדים הספורטיביים שמשתוקקים להמיר את שגרת המשרד בחילוץ עצמות. אין ספק שהרכבת יום הכיף תהיה משימה קשה, אבל ככל שתדעו טוב יותר מי הקהל שלכם, מה צריכים העובדים ומה מתאים להם, תוכלו לתכנן יום שמתאים לכולם. באופן דומה כדאי להתחשב בצרכים השונים גם בתכנון הארוחות. למשל, אם בין העובדים יש מי ששומר כשרות בהחלט מומלץ לבחור במסעדה כשרה כדי שיוכל ליהנות מארוחה כמו כולם, ואם בצוות יש גם צמחוניים, טבעוניים או בעלי רגישויות שונות לגלוטן או לקטוז כדאי שתהיו מודעים לכך לפחות כדי שתוכלו להציע להם תחליפים מתאימים. יום כיף שבו חלק מהעובדים לא יכולים ליהנות מהאוכל יהיה הרבה פחות כיפי.

בחרו את המסלול המתאים לכם ביותר באתר www.kayaks.co.il

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות