חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

שי שטיקגולד שי פינוי דירה

 

אף פעם אי אפשר לדעת מתי ואיך אדם יצטרך שירות של פינוי דירה. ייתכן ויהיה מדובר בדירה שלו עצמו, היכן שהוא גר עם בני המשפחה שלו וייתכן שיהיה מדובר בדירה של קרוב משפחה, שכן או מכר שיש צורך לסייע להם מסיבה כלשהי.

 

פינוי או סידור של תכולת דירה אינם דומים כלל לסידור של דירה רגילה שחיים בה אנשים נורמטיביים המנהלים חיי שגרה תקינים. כאשר יש צורך בשירותים מקצועיים של פינוי דירה או סידור בית כנראה מדובר במקרה קיצוני של הזנחה, אגירת חפצים שלא לצורך או דירת ירושה שלא התגורר בה איש במשך תקופת זמן ארוכה. לא מומלץ לאנשים שאין להם התנסות מעשית בסידור שכזה אפילו לנסות מפני שכמו בכל עיסוק מקצועי - כך גם במקרה הזה - מומלץ לתת למקצוענים לעשות את העבודה כדי לקבל את התוצאות הטובות ביותר.

כאן מדובר ממש בבחינת כל חפץ ופריט, פתיחת כל הארונות והמגירות ומציאת כל חלל האחסון ששימשו או עדיין משמשים את מי שגר בבית. בנוגע לכל פריט שכזה - קטן כגדול - צריך להחליט האם הוא נשאר בבית, האם הוא ייזרק לאשפה או שיש צורך לתקן או לשפץ אותו על מנת שאפשר יהיה להמשיך להשתמש בו. גם הרהיטים הגדולים עוברים את אותו מיון. מכיוון שבישראל לא כל אדם מורשה להטמין או להשליך רהיטים לפסולת באתרי הטמנה - הרי שחשוב שהחברה שמבצעת את הפינוי תהיה מורשית ומוסמכת לצורך פינוי זה.

עוד על פינוי דירה וסידור בתים

חברת שי פינוי דירה תוכל לתת מענה גם במקרים מאתגרים של פינוי תכולה - מרתף, מחסן, תכולה של משרד או חברה ואפילו הורדה של חפצים מגגו של בניין. נציג החברה תמיד יגיע קודם אל המקום על מנת לבחון את הנתונים וכך יידע איך צריך להיערך ליום הפינוי - איזה גודל של משאית יהיה נחוץ, כמה עובדים לשריין לטובת המשימה והאם יש צורך בציוד חריג על מנת לבצע את הפינוי כמו שצריך - מנוף, משאית גדולה במיוחד או עובדים חסונים לפינוי כמות גדולה של רהיטים כבדים.

קשה לחזות מראש כמה זמן יארך הפינוי אך אין ספק שעובדי חברת שי פינוי דירה יעשו כל מה שהם יכולים על מנת שהפינוי יתבצע מהר ככל האפשר ועם מינימום הפרעה ללקוח או לשכנים שלו. העובדים והנהגים לא יחסמו דרכים או שבילי גישה אל הבניין, לא יחנו בחניות השכנים ללא תיאום מראש וכמובן שישתדלו שלא להפריע לשכנים בשימוש יתר במעלית, לכלוך חדר המדרגות והשטחים הציבוריים או פגיעה פיזית במי מהם. כאשר עובדי החברה עובדים ברגישות אין ספק שהפינוי יהיה מוצלח.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות