חיפוש

 

 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

הורוסקופ שבועי: 7 – 13 באוקטובר 2016

 

         התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר לשבוע הקרוב.   הורוסקופ שבועי: 7 – 13 באוקטובר 2016

 

                                       הורוסקופ שבועי: 7 – 13 באוקטובר 2016

 

 טלה

שבת מומלץ למנוחת הנפש. ימים שני-שלישי עשויים להדגיש את הבית החברתי שלכם. מומלץ לקדם יעדים חברתיים, מקצועיים ואחרים, במיוחד לאלה מכם שנמשכים לשינויים ולריגושים ושיש להם אומץ לנסות ולהתנסות. רביעי-חמישי: עמוסים נפשית ונוטים לתשישות ועייפות, מצב שעשוי להשפיע על מצב הרוח שלכם. אל דאגה, לקראת סוף השבוע הבא תתחזקו שוב.

 

שור

ימי סוף השבוע ותחילתו עשויים להיטיב עימכם, במיוחד אלה שקשורים לנסיעות ולקשרים עם חו"ל. ימי אמצע השבוע עשויים להיות עמוסים נפשית, אך אתם מתחזקים בימים שלאחריהם. בחמישי כדאי לצאת מהשגרה, אולי לחופשה, וזה בדיוק הדבר הנחוץ לכם כרגע. אתם ידידותיים ותוכלו להכיר אנשים כלבבכם ולהרחיב את חוג מכריכם וידידיכם. ונוס מול מזלכם מיטיב עימכם השבוע.

 

תאומים

שבת-ראשון עשויים להיות עמוסים נפשית. ימים שני ושלישי בדרך כלל חיוביים, בתקופה הקרובה תצאו מעט מהשגרה, תוכלו להתנסות בחוויות חדשות ולפגוש אנשים מעניינים. למקרי ולבתי צפוי יהיה תפקיד חשוב במה שיתרחש. אלה שצמים יחושו בדיוק כמו שחשו בשנה שעברה, כלומר: הצום יעבור בשלום. אלה שלא צמים יחפשו חבר’ה להיות ולבלות איתם, כדי לא להשתעמם.

 

סרטן

אתם ניידים ומשתמשים בקסם האישי שלכם כדי לחזק את ביטחונכם, אולם אתם גם מתעייפים בקלות ונוחים להיפגע. אפשר לסמוך עליכם, אתם טובי לב, חמים, יודעים לאהוב, לפרגן ולתמוך רגשית. אתם אמנם מוכנים תמיד לתת ולהשקיע כדי לקבל קצת יחס חם, אך לעיתים הנפש רגישה ופגיעה ונוטה לפסיביות והסתגרות. הקרבה לאנשים רוחניים תחזק אתכם נפשית ותביא לתובנות חדשות.

 

אריה

שבת וראשון מתישים אתכם. מיקום הירח מול מזלכם בשני שלישי עשוי להיטיב עימכם. במחצית השנייה של השבוע: הימנעו מקוצר רוח ביחסים וממעורבות רגשית גבוהה שעלולה להטעות. כל אחד צריך למצוא את האיזון הנכון לו ולקשר שבו הוא מעורב, בדרך שלא תפגע באחר. על הצד האחר של האנרגיה הזאת - יש להבהיר אי-הבנות ולהתנצל במקרה הצורך כדי לא להקצין מצב מטריד.

 

בתולה

מזל בתולה השואף לשלמות ולטוהר המידות עסוק בחשבון נפש מתיש, בביקורתיות ובחשדנות. אתם זקוקים יותר מתמיד לאיזון, לאווירה רגועה ובעיקר למנוחה גופנית ונפשית. תיתכן דאגה לאדם קרוב. עם זאת, הכוכבים ונוס במזל עקרב ומארס במזל גדי עשויים להיטיב עימכם השבוע, ולייצר הזדמנות להרחבת האופקים ומעגל האנשים שאיתם יש לכם כימיה ותקשורת טובה.

 

מאזניים

יום הכיפורים חל תמיד במאזניים – המזל שבו עורכים חשבון נפש לקראת השנה החדשה. זה שבוע שטומן בחובו אנרגיה מעורבת, שיחושו רק אלה מביניכם שעוברים משבר, ושעבורם אלה ימים של תהיות, ספקות עצמיים וחוסר ודאות. ונוס כוכבכם מותקף השבוע על ידי כוכב אוראנוס, מצב המרמז על ימים טעונים אמוציונלית. אתם רגישים מתמיד וזקוקים ליותר מנוחה וזמן כדי להתאושש.

 

עקרב

הכוכבים ונוס ומארס מחמיאים לכם, מצב שעשוי להזרים יזרים אנרגיה פיזית ורוחנית, במיוחד אלה שרוצים לחוות את החיים בעוצמות תזזיתיות. זהירות: כוכב סטורן בהיבט של דאגה לנפטון לא יוסיף לשקט הנפשי וגם לא להתנהלות אינטראקטיבית חיובית ושקטה בין אנשים שהחוט המקשר ביניהם הוא מתח וקונפליקט. אין זה הזמן המתאים לתכנן פעולות הכרוכות בסיכון.

 

קשת

ימי סוף השבוע ותחילתו: עשויים להיות רגישים פיננסית. יש לפתח מודעות לחלקלקות הלשון של אלה שמולכם. מישהו משדר לכם מסרים כפולים. היו זהירים במיוחד בהתמודדות עם מצבים חלקלקים. שני-שלישי: הירח עובר למזל דלי, ואתם תיעשו אופטימיים ותתחזקו, מצב שעשוי לשפר עוד יותר את יכולת הביטוי שלכם, אם בכתב ואם בעל פה, ותוכלו להבריק בכל תחום שתבחרו.

 

גדי

שישי-שבת: מומלץ להיות מוקפים באנשים שאתם אוהבים את חברתם. תחושות השבוע: ספקות ממלאים אתכם, ולכם קשה לשאת מצבים של חוסר ודאות. ייתכן שתצטרכו להתמודד עם מסגרת נוקשה, שמסרבת להגמיש את עצמה למענכם. החדשות הטובות: ונוס במזל עקרב ומארס בגדי מיטיבים עמכם ומגבירים את הכריזמה שלכם. קל לכם להתיידד וליצור קשרים חדשים.

 

דלי

סוף השבוע ותחילתו: כדאי לשים לב לאנרגיה מצטברת של תחושת מחנק. יכול להיות שהדברים מוצגים לכם לעיתים באור זוהר שלא משקף את המציאות. כדאי שתערכו בירור לפני שתתחייבו. אתם זקוקים לתחושות של חופש ומרחב. קשר שיהפוך להדוק מדי ולחוץ עלול לאיים עליכם. לכן חשוב להתייחס לשבוע הקרוב בזהירות, כל פעולה שלכם צריכה לעמוד במבחן ההיגיון הצרוף.

 

דגים

יש לכם ימים המלווים בתחושת בדידות מכבידה ובמצבי רוח קשים. בשבוע זה נכנס כוכב ונוס לציר מתיש של השפעה כוכבית בולמת ועימו קונפליקט שעלול להשפיע על חיי המשפחה והעסקים, יגרום לנו לעסוק בזוגיות ויעורר דילמות. המחצית הראשונה של השבוע מעייפת ומתישה, אך אתם מתחזקים לקראת ערב יום רביעי או יום חמישי, שבו מומלץ לעסוק בפעילות מחזקת.

 

הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03

כל הזכויות שמורות @

 

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות