חיפוש

 

 
לדף הבית >>     בית המשפט >>

זומנת לחקירה פלילית? תן לעורך דין פלילי לדבר

 

הדרך למעצר רצופה כוונות טובות להאמין בכל מה שאתם רואים בסדרת הטלוויזיה החביבה עליכם, כאשר הנחקר החכם ורב התושייה גם מבלי שלצדו יושב עורך דין פלילי מפורסם ויקר מאוד, מצליח לשכנע את השוטר החוקר אותו שהוא באמת לא אשם, שיש מישהו אחר שעשה את זה, ושיש דרך ברורה לגלות את הרוצח אם רק יאמינו לו ולכך שאין לו אפילו מניע.

 

 ובכן, יכול להיות מאוד שאתם לא עשיתם זאת, שאתם באמת לא אשמים, שאתם יכולים אפילו לשכנע את השוטר הקשוח ביותר להאמין לכם שיש מישהו שמפליל אתכם והפושע האמיתי מסתובב כעת חופשי. אבל הנה החדשות הרעות באמת שעורך הדין הפלילי המתחיל ביותר יספר לכם: אם הצלחתם לשכנע מישהו שאתם לא אשמים בביצוע הפשע, הדרך לשם הייתה רצופה בהפללה עצמית אחרת, מהסוג שתגרום לכם רישום פלילי בתיק שלכם במאגר המשטרתי לפחות, אם לא גרוע מזה.

עורך דין פלילי יודע למה הוא אומר לכם לא לדבר

אם אתה אזרח נורמטיבי שלא עשה כלום ובכל זאת זומן לחקירה, היית צריך איכשהו לקשור את עצמך לעילת הזימון ואל הפושע האמיתי. בכך כבר סיבכתם את עצמכם בכתב אישום, וכנראה שגם תוכנסו למעצר כדי למנוע תיאום עדויות ושיבוש הליכי חקירה, ואת זה עורך הדין הפלילי שלכם יצטרך להתיר מעתה במאמץ גדול, אם בכלל זה יהיה אפשרי. כל זאת, רק משום שחשבתם ששוטרים מחפשים רק את מי שאשם באמת ולא יבזבזו זמן ומשאבים על אנשים שלא קשורים לפשע עצמו. טעיתם. האינטרס של המשטרה הוא "לנקות" את הסביבה מכל הגורמים שקשורים לחקירה הספציפית הזאת, ולסמן אותם לכל החיים כדי שבפעם הבאה שבה יעצרו פושע מועד יהיה להם שוב את מי לשאול. עורך דין פלילי ידוע בהצלחותיו הוא האיש היחיד שאמור ללוות אתכם מהרגע שקיבלתם טלפון מהחוקר, או זימון בדואר או גרוע מזה – עוכבתם לחקירה ממש. לא השוטר הטוב ולא השוטר הרע.

למה רק עורך דין מייעץ לכם?

משום שעליכם לזכור שיש לכם מה לספר גם אם לא עשיתם זאת וזה מה שהשוטרים רוצים לדעת. ברוב המקרים, לא תקבלו בתמורה את החירות שלכם ואת שמכם הטוב, אלא פתיחת הליכים של משא ומתן מייגע עם התביעה המשטרתית, עם החוקרים ועם הפרקליטות עד שיניחו לכם לנפשכם. עורך דין פלילי מנוסה יודע לקטוע את כל המהלך הזה באבו ולכן הוא ימליץ לכם לשתוק מיד בהתחלה, גם אם האינסטינקט הטבעי שלכם יורה לכם ששתיקה כמוה כהודאה. אם אין הוכחות אז אין הוכחות, אלא אם כן תספקו אותן אתם. ואם יש הוכחות שונות, עורך הדין הפלילי הוא היחיד שיכול לבחון את תיק הראיות ולייעץ לכם כיצד להמשיך מפה מבלי לסבול מההשלכות הפליליות.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות