חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

כל היתרונות שבקוסמטיקה טבעית

 

 בעולם המודרני שאנו חיים בו כיום, הגוף שלנו והעור שלנו חשופים ללא מעט גורמים אשר מסוגלים לפגוע בהם. אוכל תעשייתי, אוויר מזוהם, קרינה- הם רק חלק מאותם הגורמים המצויים בחיינו, אשר בכוחם לפגוע במראה עורנו וגופנו וכן בבריאותם. לכן, רבים בוחרים גם בתחום המזון, גם בתחום הקוסמטיקה וגם בתחומים אחרים הגובלים במפגש עם הגוף או העור שלהם, לבחור במוצרים טבעיים ככל שניתן.

 

ניתן לראות שאנשים רבים עוברים בתחום המזון, למזון צמחוני או טבעוני, דבר אשר מסייע להם לדעת מה באמת הם מכניסים לגופם ולבחור בטוב ביותר עבורו. גם בתחום הקוסמטיקה,  לא מעט אנשים מחפשים כיום מוצרי קוסמטיקה טבעיים, אשר ניתן להשתמש בהם מתוך ידיעה שהם הדבר הטוב והמועיל ביותר עבור העור שלהם.

מהי קוסמטיקה טבעית?

קוסמטיקה טבעית, הינה קוסמטיקה המבוססת אך ורק על מרכיבים טבעיים. ניתן כיום ליצור קוסמטיקה טבעית אופן עצמאי, כל אחד בביתו, ממוצרים אשר ניתן להשיג בכל סופר. כך שמאבוקדו, דבש, שיבולת שועל ועוד, ניתן ליצור מסיכות לפנים או שימוש לפגיעות להקלה וריפוי פגיעות עור שונות כגון: כוויות או פטריות. אך ניתן גם לבחור בחברות קוסמטיקה אשר מתמחות במוצרים אשר כל המרכיבים שלהם הינם 100 אחוז טבעיים. חברות מעין אלו, מפתחות מוצרי קוסמטיקה טבעיים ממרכיבים אשר מצויים בטבע. כל מרכיב נבחן ונבדק באופן קפדני לפני השימוש בו, בכדי לבחון את יתרונותיו, כיצד הוא יכול לסייע לכל סוג עור ועבור איזה בעיות עור הוא יכול לסייע. ניתן למצוא כיום, מוצרים קוסמטיים הרלוונטיים לכל בעיות העור והמתאימים לסוגי עור שונים, אך ורק ממרכיבים טבעיים.

יתרונותיה של הקוסמטיקה הטבעית

בניגוד לקוסמטיקה לא טבעית, הקוסמטיקה הטבעית מבטיחה שהשימוש בה, יהיה הדבר הטבעי והטוב ביותר עבור כל בעיית עור ועבור כל סוגי העור. הקוסמטיקה הטבעית מבוססת על צמחים שונים, כולל חומרי שימור, הקצפה ,ריח וצבע, אשר מקורם הינו מקור טבעי בלבד. היתרון הבולט של הקוסמטיקה הטבעית גובל בכך שניתן לדעת בוודאות שהשימוש במוצריה הוא שימוש אך ורק במוצרים טובים המכילים חומרים בריאים ולא במוצרים המכילים חומרים אשר עלולים להיות מסוכנים באופן כלשהו לעור או לגוף. אין ספק שכיום, תחום קוסמטיקה הטבעית הופך להיות דומיננטי ומשמעותי ורבים בוחרים דווקא בו.

מוצרי קוסמטיקה טבעית

כיום, ניתן למצוא חברות אשר מתימרות להיות חברות קוסמטיקה טבעיות, אך רכיבי המוצרים שלהם לא 100 אחוז טבעיים וניתן למצוא חברות קוסמטיקה אשר המוצרים שלהם מכילים רק חומרים טבעיים בלבד. ישנם לא מעט מוצרי קוסמטיקה העשויים מחומרים טבעיים בלבד כגון: קרם פנים, קרם גוף, קרם ידיים, מסכות לפנים, קרמים אשר מיועדים עבור קמטים שונים, מוצרים אשר מטרתם לטפח ולחזק את העור ועוד. כדאי לבדוק היטב  מהם הרכיבים אותם מכיל כל מוצר, בכדי לוודא בצורה הטובה ביותר, שאכן מדובר במוצר קוסמטיקה טבעי.

בעולם מתקדם כעולמנו, שעבר שינויים רבים בתחום מוצרי המזון, מוצרי הקוסמטיקה ובעוד תחומים, כבר לא קל למצוא מוצרים ממרכיבים טבעיים בלבד. דבר שכזה, יכול להשפיע מהותית על גופנו, על בריאות עורנו ועל בריאותינו. לכן, הבחירה הטובה ביותר כיום בתחום הקוסמטיקה הוא תחום הקוסמטיקה הטבעית.

פרץ11

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות