חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

ראש העיר ביקר במתחם הנוער ModiinZone  

 

לכל אחד מימי פעילות מתחם הנוער ModiinZone מגיעים מאות בני נוער, ובליל חמישי האחרון הגיעו אורחים נוספים רבים – ראש העיר, חיים ביבס, סגן ראש העיר, אילן בן סעדון, חבר המועצה ומחזיקת תיק הנוער והצעירים, אלעד שמעונוביץ, מנכ”ל העירייה, יורם כרמון, מנהלי אגפים ומחלקות בעירייה ונציגי ”עיר ללא אלימות” וסיירת ההורים.

 

  כל האורחים הגיעו לפגוש את בני הנוער במהלך הפעילות במתחם.

 מטרת הסיור הייתה לראות מקרוב את מתחם הנוער, שפועל במשך שלושה ימים בכל שבוע לאורך כל הקיץ, לפגוש מקרוב את בני הנוער, לדבר איתם ולשמוע על צרכיהם. ראש העיר, חיים ביבס, אמר כי "ניתן לראות שמגיע לכאן מגוון רחב של בני נוער, דתיים וחילוניים, ושמחלקת הנוער והצעירים מצליחה לתת מענה לכולם, על ידי עבודה קשה ומאומצת."

באותו היום, צפו האורחים, וחלקם אף השתתפו, במבוך לייזר קווסט, במירוץ כדורי ראלי ענקיים, בעמדות קעקועי גוף ובשולחנות משחק ומולטימדיה. במקום היו גם, כמידי ערב, פינות ישיבה ושיח אישי של בני הנוער עם הצוות המקצועי. לאורך כל שעות הפעילות היו עמדות פופקורן וצמר גפן מתוק, כאשר בחצות הלילה יצאו גם פירות קרים לרווחת בני הנוער 

ביום חמישי הקרוב (11.8) יוכלו בני הנוער ליהנות מסימולטור גלשן ומהמתקן באנג’י ראן וביום ראשון (14.8) תהיה סדנת גרפיטי, עמדת איפור ובשעה 23:30 סדנת מוזיקה של ביטבוקס. ביום שלישי (16.8) הנערים והנערות שיגיעו יוכלו לקחת חלק בסדנת הסרט שלי, שתחל בשעה 22:30, בה ילמדו כיצד להפקיד סרטון בעצמם ואף יתנסו בזה. באותו היום יערך גם טורניר כדורגל.

כזכור, את ה-ModiinZone מפעילה מחלקת הנוער והצעירים של עמותת סחלבים בימים ראשון, שלישי וחמישי, וניתן להגיע אליו באמצעות אוטובוס "טרמפים", שמספק נסיעה חינם לבני נוער בשעות הלילה, החל מהשעה 21:30.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות