חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

ביקורי ביבס במחנות הקיץ נמשכים

 

הביקורים המסורתיים של ראש העיר, חיים ביבס, במחנות הקיץ של תנועות הנוער נמשכים. בשבוע שעבר ביקר ביבס במחזור השני של מחנה הקיץ של הנהגת איילון של הצופים, האזור אליו משתייכת העיר, בו לקחו חלק השבטים יובל ותבור, ובמחנה הקיץ של תנועת ”מכבי צעיר”.

 

 

יום הביקורים נפתח ביער עופר, שם נכחו חניכי כיתות ו’ ומעלה של שבטי הצופים יובל ותבור. כזכור, בשבוע שלפני כן ביקר ראש העיר במחזור הראשון של המחנה, בו לקחו חלק ארבעת השבטים הנוספים הפועלים בעיר. כ-500 החניכים הראו לביבס, ולחבר המועצה ומחזיק תיק הנוער והצעירים, אלעד שמעונוביץ, ורכזת תנועות וארגוני הנוער במחלקת הנוער והצעירים, דנה לרון-ניר, שהצטרפו אליו, את המחנה שלהם והמבנים המרשימים מאוד שבנו בעצמם.

משם, הם המשיכו לאנדרטת חללי חטיבת הנח"ל, הסמוכה לפרדס חנה, שם ממוקם מחנה הקיץ של תנועת הנוער "מכבי צעיר". בסך הכל משני הסניפים הפועלים בעיר: סניף מכבים וסניף מודיעין, יצאו למחנה כ-300 חניכים. הביקור נעשה ביום האחרון של המחנה, ביום בו מבקרים גם ההורים את ילדיהם. בסניף מכבים עסקו לאורך כל המחנה בנושא ישראליות וסניף מודיעין עסק בסרט "הקול בראש".

במהלך שני הביקורים שמעו ביבס, שמעונוביץ ולרון-ניר מהחניכים חוויות משהייתם במחנה, וכמיטב המסורת, ביבס חילק לכל החניכים קרטיבים צוננים.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות