חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חינוך >>

”בית הספר של החופש הגדול” הגיע לסיומו

 

בשבוע שעבר הגיעו לסיומם בית הספר של החופש הגדול לכיתות א’ ו-ב’, הקייטנה החברתית, שפעלה במתכונת זהה, לכיתות ג’ ו-ד’, והקייטנות הנושאיות של עמותת סחלבים. 

 

במסגרת בית הספר של החופש הגדול, נהנו אלפי תלמידים מהעיר משלושה שבועות של פעילויות העשרה בנושאי אמנות, תרבות וספורט, שבמרכזן עמדה פעילות ערכית ופיתוח מיומנויות חברתיות. כזכור, הקבוצות פעלו בכל בתי הספר היסודיים בעיר, שם עברו סדנאות מגוונות, המותאמות לגיליהם, במשחקי חשיבה, בסדנת קסמים, במבוכים ודרקונים, בקיפולי בלונים, בחדר בריחה, בפעילות ניווט ועוד. במשך כל הימים עסקו צוותי ההוראה בהתמודדות עם סיטואציות חברתיות ובפיתוח מיומנויות מתאימות בקרב התלמידים, תוך הבנתן וקיום שיח עליהן.

בשבוע שעבר נערכו מפגשי סיכום הפעילות בבתי הספר, אליהם הוזמנו הילדים יחד עם הוריהם. באותו היום התקיימו מפגשים כאלו בכל רחבי הארץ. בכל קבוצה הוצגו בפני ההורים העשייה שנעשתה במהלך שלושת השבועות, ובנוסף כל הורה השתתף בפעילות עם ילדו, במטרה לחבר גם את ההורים לעשייה. בחלק מהקבוצות ההורים שיחקו עם ילדיהם ובחלק אחר עשו ביחד יצירות אמנות. מפגש הסיכום היווה גם הזדמנות להודות למורים שליוו את הקבוצות, ששומרים על הרצף החינוכי, ולמתנדבים הרבים, ברובם בני נוער ולעיתים אף בוגרי אותו בית הספר, שתרמו להצלחת הקבוצות ולהעברת התכנים החשובים.

כמו כן, קייטנות הקיץ של עמותת סחלבים סגרו את המחזור הראשון של הקייטנות הנושאיות, בהן השתתפו השנה יותר מ-400 ילדים. במסגרת הפעילות בקייטנות השונות בתחומי הספורט וההעשרה, נהנו הילדים מסדנאות מגוונות, ימי פעילות בבריכות, אטרקציות, סרטים, הצגות ופעילויות אתגריות. עם סיום המחזור הראשון של הקייטנות הנושאיות נפתח בסחלבים המחזור השני, שיספק לילדים מגוון פעילויות העשרה ופנאי עד לסוף חודש יולי. בנוסף, בימים אלו נערכים בסחלבים לפתוח לראשונה את קייטנת אוגוסט עבור ילדי הגנים וכיתות א’, שייהנו השנה בקייטנה מסדנאות מדע, מבישול וממשחקי חשיבה.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות