חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

ליגת כדורסל 3 על 3 לבני נוער

 

הקיץ פועלות בעיר מגוון רחב של ליגות ספורטיביות לבוגרים ובני נוער בכדורגל ובכדורסל. במטרה להרחיב את המגוון ולספק פעילות ספורטיבית נוספת לבני הנוער שיוצאים לחופשת הקיץ, הוחלט באגף הספורט בעמותת סחלבים לפתוח גם ליגת כדורסל 3 על 3 לילדים ובני נוער בכיתות ה’-י”ב.

 

הקבוצות שירשמו יתחלקו לפי קטגורית גיל וישחקו במשך כשבועיים, בשעות הערב, באולמות הספורט בעיר, על חצי מגרש וסל אחד.

ליגת הכדורסל שלוש על שלוש תשוחק בדיוק כמו החוקים הידועים של השכונה: משחקים על חצי מגרש וסל אחד, שיטת הניקוד גם היא כמו בשכונה, קליעה מתוך הקשת מזכה בנקודה אחת וקליעה מחוץ לקשת בשתי נקודות. הבדל נוסף שיהיה בליגה הוא שהשיפוט בעצם לא יהיה וזאת במטרה לקדם את ההוגנות והרוח הספורטיבית.

באגף הספורט מזמינים בימים אלו קבוצות של ילדים ונוער, תושבי מודיעין מכבים רעות להירשם ולהצטרף לליגה שתשוחק ברחבי העיר בין התאריכים 25.7-11.8. באגף ציינו כי תכנית המשחקים הסופית תיקבע על פי כמות הקבוצות הנרשמות וכי נדרש מינימום של 4 שחקנים בקבוצה. ההרשמה בעלות סמלית של 25 ₪ לשחקן המזכה את הנרשמים בחולצת משחק, מתבצעת באמצעות אתר עמותת סחלבים עד ליום שלישי 19.07.16 בשעה 12:00.

חבר המועצה ומחזיק תיק התרבות, הנוער והספורט, אלעד שמעונוביץ: "בהמשך להצלחה של ליגת הכדורגל לנוער וכחלק ממגוון הפעילויות הרחב שאנו מקיימים הקיץ בתרבות, בנוער ובספורט, החלטנו לפתוח גם ליגת כדורסל 3X3 לנוער. אני מזמין את בני הנוער לקחת חלק בליגה וליהנות מקיץ ספורטיבי ובטוח."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות