חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

טקס סיום עונת הכדורגל בעירוני מודיעין

 

יותר מ-2000 ילדים והורים מבית הספר לכדורגל השתתפו ביום שלישי האחרון בטקס סיום העונה המסורתי של מחלקת הכדורגל בעירוני מודיעין בפארק ענבה. הכדורגלנים הצעירים קיבלו גביעים ומגנים על השתתפותם בעונה.

 

  במהלך הטקס חילקו ראש העיר חיים ביבס, סגנו וממלא מקומו, שלמה פסי, חבר המועצה מחזיק תיק הספורט, אלעד שמעונוביץ, יו"ר מועדון עירוני מודיעין, עו"ד אמיר אורלי ומנהל אגף הספורט בסחלבים , חנן דנציגר, גביעים ומגנים לילדי המועדון.

במהלך האירוע קיבלו מצטייני מחלקת הנוער ומצטייני בתי הספר לכדורגל גביעי הצטיינות. קבוצות הכדורגל שלקחו את המקומות הראשונים בליגת בתי הספר קיבלו גם הם גביעים במסגרת הטקס. בסיום האירוע חולקו גביעי השתתפות לכל הכדורגלנים הצעירים של עירוני מודיעין, כך שולם חזרו הביתה עם גביע או מדליה. גביעים ומגני הוקרה קיבלו גם המאמנים ומובילי המערכת שליוו את שחקני המועדון במהלך השנה בהם גם מנהל בית הספר לכדורגל, אריאל וינדר, מנהל מחלקת הנוער, תומר כרמל ומנהל האצטדיונים, דוד בן-שימול.

בית הספר לכדורגל עירוני מודיעין הוא מבתי הספר הגדולים בארץ עם יותר מ-1,100 ילדים בגילאי 8 ועד לגיל נוער המתאמנים מידי שבוע ב-20 מוקדים ברחבי העיר ומהווים את בסיסו של המועדון.

השנה פעלו במועדון 16 קבוצות ליגה המשחקות במסגרת ההתאחדות לכדורגל (לעומת 14 בשנה הקודמת), כאשר נתון זה כולל קבוצת בוגרים וקבוצת נשים, שלה זו היתה השנה הראשונה. לצד הפעילות התחרותית התקיימו לאורך השנה טורנירים בין בתי הספר בעיר בהם הציגו הילדים את כישוריהם והלמידה המשמעותית שמתבצעת באימוני הכדורגל. באגף הספורט ציינו השבוע כי בבית הספר לכדורגל פועלים צוות מאמנים מקצועי ומסור שעושה עבודה מצוינת וכי בית הספר לכדורגל עוזר לכל ילד להגשים את החלום להיות המסי הבא של הכדורגל הישראלי.

ממלא מקום ראש העיר, יו"ר עמותת סחלבים ועמותת עירוני מודיעין, שלמה פסי: "עמותת עירוני מודיעין הולכת וגדלה מיום ליום. עיקר גאוותנו היא מחלקת הנוער שבמהלך השנה האחרונה הגדלנו באופן משמעותי את תקציבה, ועם פתיחתו של המגרש החדש בפארק הטכנולוגי. אני בטוח שאת פירות ההשקעה של השנה, השקעה שנוסיף לקיים, אנחנו נתחיל לראות גם בשנים הקרובות. אני רוצה להודות לכל העוסקים במלאכה מצוות האימון, דרך אנשי המנהלה ובעיקר לילדים שהם עתיד המועדון."

חבר המועצה מחזיק תיק הספורט, אלעד שמעונוביץ: "כמידי שנה אנו מוקירים את העושים במלאכה, מכבדים את הכדורגלנים הצעירים ומעניקים גביעים לספורטאים המצטיינים. העונה השקענו משאבים גדולים בטיפוח בית הספר לכדורגל ובמחלקת הנוער של המועדון ואנחנו כבר מתחילים בהיערכות המועדון לקראת העונה הבאה."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות