חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

נמשך צמצום המדורות בל”ג בעומר

 

חג ל”ג בעומר הסתיים ביום חמישי האחרון ומנתוני אגף שפ”ע והמוקד העירוני עולה כי נמשכת תופעת צמצום מספר המדורות וקידומן של מדורות בית ספריות משותפות.

 

כזכור מגמה זו החלה לפני כשלוש שנים בשיתוף פעולה של העירייה, הנהגת ההורים העירונית ובהובלת חברות המועצה ורד גל בחרי, הילה בן אליעזר, שיצאו בקריאה, יחד עם בתי הספר בעיר להפחית את מספר מדורות ל"ג בעומר על ידי ביצוע מדורות מאוחדות של מספר כיתות.

בנוסף, בעקבות פניות רבות שהגיעו לעירייה בבקשה לצמצום שטחי פעילות המדורות המורשים בעיר ובשל הרצון לשמור על הסדר והבטיחות וכן מתוך הכרה בחשיבות השמירה על הסביבה, החליטה העירייה לצמצם את השטחים הציבוריים עליהם ניתן להבעיר את המדורות בתוך העיר. רשימה השטחים הורכבה מתוך מחשבה לאזן בין הרצון של ילדי העיר לחגוג את ל"ג בעומר ולהדליק מדורות לבין מניעת הפרעה לשכנים וסיכונים בטיחותיים כתוצאה מהבערת אש.

הקריאה שהועברה לבתי הספר וגני הילדים בעיר נעשתה מתוך ההכרה בחשיבות של שמירה על איכות הסביבה, אכן התקבלה בזרועות פתוחות כאשר בתי ספר רבים בעיר קיימו מדורות משותפות. דבר שסייע משמעותית בהפחתת זיהום האוויר.

בעקבות ההתגייסות המרשימה של מוסדות החינוך במודיעין מכבים רעות לאיחוד המדורות, הגיע לעיר גם השנה חזאי חדשות ערוץ 2, אלעד זוהר, שליווה את פעילות המדורות בעיר במשך שעות ארוכות ודיווח את תחזית מזג האוויר בשידור ישיר בתוכניות האקטואליה מהמדורה הבית ספרית של בתי הספר הכרמים ואבני חן.

חברת המועצה ומחזיקת תיק איכות הסביבה, ורד גל-בחרי: "הגדרת מיקומי המדורות וצמצום ימי הפעילות של המדורות תרם לאחדות ולשיתוף בין תושבי העיר. השנה התרבו מספר המדורות המאוחדות גם ברמה הבית ספרית וגם ברמה החברתית, בשטח ניתן לראות את הכבוד וההדדיות בין בני הנוער לילידי הגן ובתי הספר היסודיים שבאה לידי ביטוי ב"החלפת המשמרות" שהתבצעה בשטח יחד עם שיתופי הפעולה שהתקיימו. אני מברכת את כל החוגגים שיוצאים בכל שנה ויחד עם זאת מודעים לסביבה ושומרים עליה. אני מודה לאגף שפ"ע שביצע עבודת הכנה ודאג להחזיר את הסדר והניקיון לאחר החגיגות."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות