חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

קבוצת הריצה- נשים פורצות דרך

 

קבוצת ”נשים פורצות דרך”, קבוצה של אימהות חד הוריות הפועלות בעיר, שהתארגנו יחד בתמיכת האגף לשירותים חברתיים להקמת קבוצת מנהיגות נשים חד הוריות.

 

 לפני כחצי שנה קמה קבוצת ריצה ייחודית בעיר- קבוצה לנשים חד הוריות/עצמאיות. לחזון הזה נרתמו רכזת הבריאות באגף לשירותים חברתיים, עו"ס קהילה באגף, ספי רוזנברג, ויו"ר קבוצת הנשים "פורצות דרך", ליאורה אבוטבול. אחרי שלושה חודשים בהחלט אפשר לומר שהחזון להקמת הקבוצה הפך למציאות, קרוב ל-20 נשים נפגשות פעמיים בשבוע לריצה שמטרתה לשפר את הכושר הגופני, להשתחרר מהיום יום ולחוות חוויות שמעולם לא חוו.

"יש לי מספר קבוצות שאני מאמן בעיר ואחרי כל אימון אני שואל את עצמי מה הופך את הקבוצה הזו לכל-כך מיוחדת", מספר מאמן הקבוצה, אריק מורה, "התשובה היום נראית לי ברורה: העובדה שמדובר על קבוצה הומוגנית, עם רקע משותף שמשאירה את האגו בצד ושעושה פעילויות רבות משותפות גם מעבר לריצה עצמה, היא שעושה את כל ההבדל. על אף שזו אחת מקבוצות הריצה הגדולות בעיר, היא בהחלט מצליחה לשמור על אינטימיות, גיבוש, תמיכה ופרגון הדדי שמדהימים אותי כל פעם מחדש."

לפני כשבוע יצאו חברות הקבוצה לתל אביב על מנת להשתתף במרוץ הנשים של תל אביב ואחרי 12 ק"מ מאתגרים ביותר חגגו את סיום הריצה בתמונה משותפת.

יו"ר הקבוצה, ליאורה אבוטבול: "יש כאלה שהמשברים גורמים להן לקחת את החיים כמשא. ב’פריצת דרך’ מלמדים לקחת את החיים כמסע ובסופו של דבר זה משתלם ובנוסף למדנו, דרך הרגליים, שלקיחת אחריות על הבריאות והריצה עצמה ממלאת אותנו באדרנלין וכוחות מחודשים. מאחלת המשך העצמה וחג חירות שמח במלוא מובן החירות."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות