חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות ראשון לציון והסביבה >>

מכון וולקני ישאר בראשון לציון לעד

 

על רקע הפרסומים מלשכתו של השר אורי אריאל, שהקריה החקלאית תועבר לגליל ובמקומה ייבנו אלפי יחידות דיור, יוצא דב צור, ראש העיר הרביעית בגודלה בישראל, בתקיפות נגד המהלך: ”זהו עוד רעיון הזוי של השר – בהמשך ליוזמה שכבר הועלתה   על-ידו ולפיה יש לעשות טרנספר לחתולים”

 

ראש עיריית ראשון לציון, דב צור, יוצא במתקפה נגד שר החקלאות, אורי אריאל, לאחר שהאחרון פרסם לפני מספר ימים הודעה לפיה יעבור מכון וולקני הממוקם בעיר לגליל, ובשטח שיתפנה ייבנו עשרות אלפי יחידות דיור.

"זהו עוד רעיון הזוי של השר אריאל – בהמשך ליוזמה שכבר הועלתה על-ידו ולפיה יש לעשות טרנספר לחתולים. מכון וולקני הוא חלק מראשון לציון, ראשון לציון היא חלק ממכון וולקני, ואף אחד בעיר לא ייתן לבנות שכונת מגורים על קרקע המכון. זה מנוגד לתכנית המתאר של העיר שרק אושרה לאחרונה. לא יקום ולא יהיה - אנחנו מתנגדים לכך נחרצות. מכון וולקני יישאר בראשון לציון לעד", אמר ראש העירייה דב צור.

רק לפני כשנה פורסם כי קיימת כוונה להפוך את הקריה החקלאית לעוגן שימשוך אליו מכוני מחקר וביו רפואי, אקדמיה, מלונאות וגם פארקים לחקלאות מתקדמת במטרה למצות את הפוטנציאל הבינלאומי של ישראל בתחומי החקלאות והקיימות.

בעירייה רואים במקום עוגן חשוב ביותר לעיר שניתן לממשו על ידי פיתוח האזור באמצעות חקלאות מודרנית, אורבנית, פרויקטים מיוחדים לקיימות, הקמת מוסדות בתחום האקדמיה וכו’.

יש לציין כי מדובר באחד מהשטחים הפתוחים הגדולים ביותר בלב ליבה של מדינת ישראל. השאיפה היא לטפח ולשמור על שטחים ירוקים ופתוחים אלו ובבד בבד לפתח ולקדם את מרכזי המחקר והפיתוח הפועלים במקום מזה שנים.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות