חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

יש בית לתנועות נוער

 

השבוע הוצבו מבנים יבילים, אותם עתידות לאכלס שתי תנועות נוער: תנועת הצופים בשכונת אבני חן ותנועת עזרא בשכונת משואv

 

ברחוב פז הוצבו שני מבנים בשטח כולל של 160 מ"ר המיועדים לשבט תבור של תנועת "הצופים" שפועל בימים אלה בבית ספר "אבני חן". ברחוב נחל צלמון, בשטח בית הספר "משואת נריה", הוצבו שני מבנים בשטח כולל של 160 מ"ר, המיועדים לאכלס את תנועת עזרא, שפועלת בבית הספר.

כידוע, בעיר פועלות שבע תנועות נוער ועשרה ארגוני נוער, ובסך הכל ישנם יותר מעשרים מוקדי פעילות ליותר מ-7,000 ילדים ובני נוער המהווים כ-40% מכלל בני הנוער בעיר, מספר גבוה מאוד יחסית לערים אחרות.

בעירייה רואים חשיבות רבה בכך שלכל תנועת נוער הפועלת בעיר יהיה מבנה המותאם לפעילותה, ולכן נעשתה בנושא עבודה מרובה. הנוער בעיר הוא מהמובילים בארץ ומחויבות העירייה להשקיע בהם ולתת להם את הכלים להמשיך, להתקדם ולפרוח.

סגן ראש העיר ומחזיק תיק בינוי והנדסה, מיכאל חרל"פ: "כחלק מתוכנית הבינוי הענפה בכל רחבי העיר הכוללת בניית בתי ספר, גני ילדים ובתי כנסת, זכינו השבוע גם להציב מבנים עבור תנועות הנוער שלנו שפעלו מספר שנים ללא מבנה ייעודי עבורם. הצבת המבנים היא חלק מהמדיניות העירונית להשלים את כל הפערים בתחום הבינוי. בתחילת השנה זכינו להשלמת כל הפערים בתחום בינוי בתי הספר וגני הילדים, וסוף כל סוף אנו זוכים להשלים את הפערים בתחום מבנים לתנועות הנוער."

חבר המועצה ומחזיק תיק הנוער, אלעד שמעונוביץ: "בשעה טובה ומוצלחת שני גופים שעושים עבודה מצוינת בעיר - שבט תבור ותנועת עזרא מקבלים מבנה עבור החניכים והמדריכים שלהם. כל תוספת של מבנה עבור תנועת נוער בעיר זה רגע מרגש, ובמיוחד כשזה מצטרף לתנועת נוער שלישית, נוע"ם, שקיבלה מבנה גם היא לפני מספר שבועות. אני רוצה להודות לראש העיר חיים ביבס שמציב את תחום הנוער בכלל, ותנועות הנוער בפרט בראש סדר העדיפות העירוני".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות