חיפוש

 

 
לדף הבית >>     zimzum הדבורה >>

הקשר בין האיש הסודי בתמונה לתפקידו החדש של יגאל צדוק / זמזום הדבורה

 

מה הקשר בין האיש הסודי שפגש יגאל צדוק בשבוע שעבר בקפה רולדין לבין החשיפה על כניסתו לתפקיד מנכ”ל עיריית יהוד נוה מונוסון. דבורה עלתה על זה כבר אז אבל לא תחשוף את האיש. דבורה גם שמחה להודיע כי בשל המינוי מעתה תושבי מודיעין פטורים מהצגת ויזה ליהוד

 

זמזום הדבורה
דבורה סיירה באמצע בשבוע שעבר בקניון ותפסה בעדשה את יגאל צדוק, מיודעינו חבר המועצה ומנכ"ל עיריית אשדוד לשעבר מסתודד בקפה רולדין  עם אדם כנראה חשוב ביותר. דבורה הסתתרה תחת תוית שקית התה שבכוס התה האהוב כל כך על צדוק וניסתה להאזין על מה משוחחים השניים.והיה  ועוד איך היה מה לשמוע.

לא לקח זמן רב לדבורה להבין שכנראה יש קשר הדוק בין המפגש הסודי לבין החשיפה הרשמית מאתמול כי ידידינו מונה בשעה טובה לתפקיד מנכ"ל עיריית יהוד נווה מונוסון.

האמת שדבורה הבינה זאת כבר כשהתיישבה על כוס התה, אך התאפקה מלחשוף את זה וכמובן גם את זהותו של האיש הסודי שישב עם צדוק.

דבורה שידועה בהתחשבותה אך בעיקר מפחד מוות מנקמתו של צדוק המוכר גם כיו"ר פרלמנט רולדין, הסכימה לא לפרסם את פני האיש הסודי בפגישה, פנתה בתחנונים לאיש הפרלמנט החוקר שרלוק ניקו הידוע מהפייסבוק גם בשם יהושוע יוניק, שיסכים להחליף בתמונה את פני האיש שישב מול צדוק, וזה מה שיצא...

בכל אופן דבורה רוצה לאחל ליגאל הרבה מזל טוב בתפקידו החדש וכחבר מועצת העיר לשעבר של העיר המאוחדת (מודיעין ומכבים רעות) בוודאי יתרום מניסיונו ברשות שאף היא מורכבת משני ישובים (יהוד ונוה מונוסון).

 
עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות