חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

אלפים בצעדת מודיעין ה-3

 

כ-3,000 צועדים וצועדות הגיעו לצעדת מודיעין ה-3 שהתקיימה למרות מזג האוויר הקר. מליגד סנטר דרך יער בן שמן ועד לבקעת הנזירים

 

כ-3,000 צועדים כבשו את יער בן שמן בצעדת מודיעין ה-3 שיצאה לדרך אתמול בשעות הבוקר. למרות שהחזאים הבטיחו גשם החליטו המארגנים, מכבי ישראל ומתנ"ס מודיעין, לא לבטל פעם נוספת את הצעדה. ואכן הסערה פרצה רק אחרי שהסתיימה הצעדה. מדובר בצעדה המסורתית של ארגון מכבי שעד לפני שלוש שנים נערכה באזור קברות המכבים.

במזג אוויר קריר ונוח יצאה הצעדה מליגד סנטר החל מהשעה שמונה בבוקר בשני מסלולים, ארוך וקצר, אל בקעת הנזירים שם הוקם מתחם פעילויות שכלל גלישה על אומגה בחסות צוות "על חבלים" בניהולו של דרור נויפלד, מדיטציה, אפיית פיתות מסורתית על טאבון וגם דוכן יצירה לזאטוטאים. נציגי מועצת הנוער מכרו שתיה וממתקים, כל ההכנסות קודש למימון פעילויות ואירועים לנוער.

הגיעו לצעדה מנכ"ל מכבי ישראל חיים שושן, יו"ר איגוד הספורט העממי בישראל הרצל חגי, השופט בדימוס יצחק ברא"ז, מנהל מתנ"ס מודיעין מושיק אטיק, מנהל מחלקת הספורט במתנ"ס חנן דנציגר.

על אבטחת האירוע ניצחה מחלקת הביטחון של העירייה בעזרת מתנדבי ’מתמיד’ של מכבים רעות בראשות ליאור נח, יחידת הג’יפים של מודיעין, יחידת האופנים בראשות אבי שפס.

בין הצועדים היו גם מתנדבי הטלוויזיה הקהילתית של מודיעין שצילמו את האירוע שיעלה לשידור בחודש הבא.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות