חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

יום הספורט המסורתי ע’’ש נדב מרחב

 

בבית הספר הדמוקרטי ציינו השבוע את יום פטירתו של נדב מרחב, שעל שמו קרוי בית הספר, ביום ספורט מסורתי בהשתתפות התלמידים, הצוות וההורים

 

נדב מרחב, בנם של פזית מרחב, מנהלת בית הספר, ואמנון מרחב, חבר מועצת העיר ויו"ר החברה הכלכלית, נהרג לפני שמונה שנים בתאונת דרכים בצומת שילת. את זכרו של נדב שנהרג בגיל 6 ושהיה ספורטאי מצטיין מציינים בכל שנה ביום ספורט בבית הספר הדמוקרטי במודיעין.

בהתאם לרוח בית הספר ולתפיסה הדמוקרטית ולפיה התלמידים נוטלים חלק בלתי נפרד באחריות לנעשה בבית הספר ובהובלת הפעילויות המתקיימות בו, את יום הספורט, שנערך השנה באולם הספורט שבשכונת בוכמן, ארגנה וועדת הספורט המורכבת ברובה מתלמידים. התלמידים הם אלו שהכינו את ההפעלות השונות והם אלה שניהלו והפעילו את היום כולו. יום הספורט כולו נערך במתכונת של ספורט אתגרי ותחרות בין קבוצות רב גילאיות. זאת מתוך מטרה לשתף ולאתגר את כלל תלמידי בית הספר, בכל השכבות.

השנה נרתם לסיוע ליום הספורט דרור נויפלד, הורה מבית הספר ומנהל חברת "על חבלים" המתמחה בפעילות ספורטיבית אתגרית ובסנפלינג. נויפלד הכין עבור התלמידים תחנות שונות כמו מתקני שיווי משקל בו כלל חברי הקבוצה צריכים להגיע לשיווי משקל, מתקן הנקרא "סנדלי צוות" המחייב תיאום כין כל חברי הקבוצה על מנת שיוכלו להתקדם, הטבעות באמצעות קפצית גדולה ועוד.

כמדי שנה, ליום הספורט היו שתי מטרות עיקריות. האחת, לספר ולהזכיר את נדב באמצעות היום החווייתי. כיום, בית הספר מונה מאות תלמידים ולא כולם הכירו את נדב ויום הספורט מהווה הזדמנות טובה לספר לילדים ולהורים עליו. המטרה השניה היא לגבש את תלמידי בית הספר תוך מתן דגש לפעילות רב שיכבתית ולשיתוף פעולה בין התלמידים בגילאים השונים.

יום הספורט הסתיים בהפנינג שהתקיים בבית הספר ובמסגרתו נערכו תחרויות בין ההורים ואנשי הצוות ובין התלמידים במשחק הנקרא "בית-שדה". בסיום התקיים טקס בו חולקו הגביעים לקבוצות המנצחות.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות