חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

מלכודת!

 

שני ארועי השלכת אבנים "תמימים", יום אחר יום, בסמוך לאתרי עבודות על גדר ההפרדה,שניהם בשולי גוש מודיעין, הפכו לשני ארועי פח"ע קלאסיים. רף הפעילות הפחעי"ת מטפס באופן חד ומשלב את מיידי האבנים עם מפעילי הנשק החם

 

שלשום,(ג’) בשעות הצהריים יידו תושבי הכפר קיביא אבנים לעבר אתר עבודות על גדר ההפרדה שבסמוך לכפרם. תצפית של צה"ל זיהתה את המיידים וכח נשלח לסיוע.

במקביל, הציתו המפגינים צמיגים. אולם הפעם הוטמנו בתוכם תחמושת קליעית של מא"ג ומטען צינור. כדי להסיח את דעת החיילים השליכו המפגינים אל הכח המגיע גם בקבוקי תבערה. כתוצאה מכך, נפצע חייל מילואים באורח קל מהתפוצצות התחמושת. מטען הצינור לא התפוצץ ונמצא שלם בתוך הצמיג.

אתמול (ד’), בשעות הצהריים, השליכו מפגינים מביתוניא וכפרי הסביבה אבנים אל אתר העבודות על גדר הבטחון. גם הפעם נשלח כח מג"ב למקום והחל לפזר את המפגינים בגז מדמיע וכדורי גומי. אולם המלכודת הפעם היתה קטלנית יותר. לעבר הכח נפתחה אש מנשק קל מנקודת מארב סמוך. כאן, נפצע חייל צה"ל באורח בינוני מהירי.

כפי שדיווחנו אתמול, ניתן לזהות בשטח עלייה משמעותית ברף האלימות כלפי כוחות צה"ל, מג"ב ואזרחים. בעוד שעד כה השימוש העיקרי היה בקבוקי תבערה, נראה שככל שמתקרבים לערים הגדולות, כמו רמאללה, בית לחם או חברון, נמצא בעתיד הקרוב שילוב קטלני יותר בין מיידי אבנים "תמימים" שיהיו הפתיון להכנסת הכח הצבאי למארבי ירי ואולי גם מיקוש ומטענים

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות